Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Adam Krzanowski

Adam Krzanowski

  • Autor: Beata Michalik
  • 21 lut 2018 09:22 (aktualizacja: 21 lut 2018 11:03)

Adam Krzanowski: Chcemy być partnerem pierwszego wyboru

Z Prezesem Zarządu Grupy Nowy Styl - "Człowiekiem Roku 2017" - rozmawiamy o międzynarodowej strategii przedsiębiorstwa, inwestowaniu w pracowników i w innowacje, a także o nowoczesnym podejściu do aranżacji biura.

Jaki był miniony rok dla Grupy Nowy Styl? Czy podpisane wielomilionowe międzynarodowe kontrakty sprawiły, że pozycja Grupy jeszcze bardziej się umocniła?

Podpisane w minionym roku kontrakty są konsekwencją realizowanej strategii, w której budujemy dodatkową wartość dla klientów międzynarodowych. Myślę głównie o kompetencjach doradczych z zakresu organizacji przestrzeni pracy, ale też o obsłudze klientów globalnych, która łączy lokalne podejście i serwis z odpowiadaniem na wyśrubowane wymagania korporacji odnośnie standardów jakościowych, certyfikatów środowiskowych czy gwarancji dostaw. Dobrym przykładem jest kontrakt rządowy w Holandii, który to kraj w 2050 roku chce być gospodarką cyrkulacyjną, czyli taką, w której minimalizuje się zużycie surowców i wielkość odpadów poprzez odpowiedni design produktów. Ministerstwom zależało nie tylko na ergonomicznych, trwałych produktach, głównym wymaganiem były usługi dodatkowe – zapewnienie serwisu zakupionych mebli, ich naprawy oraz recyklingu.

Dzięki temu, że kontrakt jest wieloletni i daje nam gwarancję zamówień na określonym poziomie, możemy skupić się na doskonaleniu naszych kompetencji i optymalizacji wewnętrznych procesów, co wpływa na dalszy wzrost konkurencyjności i rozwój Grupy Nowy Styl.

Jakie jeszcze zamierzenia udało się spełnić w 2017 roku?

W 2017 roku skoncentrowaliśmy się na pogłębieniu integracji Grupy Nowy Styl ze spółkami, które w poprzednich latach przejęliśmy w Niemczech i Szwajcarii. Optymalizacja produkcji, centralizacja wybranych procesów i integracja sieci dystrybucyjnej pozwalają nam w pełni wykorzystać potencjał działania jako Grupa. W ubiegłym roku nie zabrakło też prestiżowych sukcesów naszej marki Forum Seating: 140 tysięcy naszych krzeseł znajdzie się na stadionach Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Katarze w 2022 roku. Wiosną podpisaliśmy umowę z działającą w regionie firmą Coastal Qatar, na mocy której wsparliśmy uruchomienie i udzieliliśmy licencji na produkcję krzeseł Abacus. Uzupełniające wyposażenie trybun – m.in. dla lóż VIP-owskich - będziemy produkować w Polsce.

Jak określiłby Pan obecną sytuację Grupy Nowy Styl na tle polskich producentów mebli biurowych, a jak na rynku światowym?

Nasza firma od wielu lat umacnia swoją pozycję jednego z liderów rynku. Z powodzeniem rywalizujemy więc nie tylko z polskimi producentami, ale również z konkurencją globalną. W przeciągu ostatnich kilku lat pozyskaliśmy do portfolio klientów wiele rozpoznawalnych międzynarodowych firm. W Polsce zintensyfikowaliśmy działania m.in. w obrębie sektora BSS czyli nowoczesnych usług dla biznesu, co pozwoliło nam na jeszcze lepsze zrozumienie potrzeb jego klientów.

W krótkim okresie staliśmy się nie tylko producentem z szerokim portfolio produktów potrafiącym kompleksowo wyposażyć wnętrze biurowe naszego klienta, ale przede wszystkim partnerem na każdym etapie procesu wyposażania biura. Nasza praca rozpoczyna się od badania potrzeb klienta, w dużej mierze łącząc się z profesjonalnym doradztwem, a zamyka się zarządzaniem zmianą, badaniem jej efektów oraz wdrażaniem usług posprzedażowych. Takie działania pozwalają nam nie tylko być jednym z liderów, ale aktywnie kreować rynki, na jakich się obracamy.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ