PARTNER PORTALU

Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Rafał Tarnawski, Home Concept

Rafał Tarnawski, Home Concept

  • Autor: bm
  • 24 lis 2017 10:28 (aktualizacja: 27 lis 2017 10:33)

Chcemy edukować i propagować kulturę mieszkania

Home Concept to galeria wnętrz, czyli ponad 50 salonów oraz 300 produktów w Warszawie i Katowicach. O tym, jak - przy okazji sprzedaży artykułów wyposażenia wnętrz - inspirować, edukować i wspierać klientów - mówi Rafał Tarnawski, współwłaściciel i założyciel Galerii Home Concept.

Czym Home Concept różni się od galerii wyposażenia wnętrz?

Zacznijmy od tego, że my nie „wyposażamy” wnętrz. My chcemy pomóc w ich tworzeniu. Naszą ambicją było stworzenie przestrzeni, w której oprócz najlepszych materiałów i produktów klient znajdzie pomoc i doradztwo fachowców z wielu dziedzin. Pod jednym dachem od inspiracji do realizacji. Pragniemy stworzyć jak najbardziej interesującą ofertę na miarę potrzeb i możliwości naszych klientów, a oprócz tego robimy wszystko, żeby odwiedziny w naszej galerii były przeżyciem samym w sobie i dostarczały wielu ciekawych pomysłów.  

Skąd pomysł na taką przestrzeń?

Naszą ideą jest nie ilość, a jakość – w tym też jakość usług. Doskonale wiemy, że nie wszyscy dziś mają czas i ochotę biegać, szukać i wybierać wśród ogromnej ilości produktów, jakie oferuje rynek. Chcemy wykonać tę najbardziej uciążliwą część pracy za naszych klientów. My już zajęliśmy się selekcją tych najciekawszych i najbardziej obiecujących marek, funkcjonujących na polskim rynku. Wiemy, że wybór i zakupy, jakie towarzyszą realizacji jakiegoś projektu, remontu czy przebudowy często nie należą do najłatwiejszych i zabierają dużo czasu. Czasem trudno zdecydować, jaki materiał i jakie rozwiązanie jest najlepsze. Robiąc zakupy, spędzamy wiele godzin szukając wśród odległych od siebie i mało estetycznych punktów sprzedaży, starając się znaleźć „to coś”. My chcemy to ułatwić i sprawić, że tego typu zakupy staną się łatwe, wygodne i przyjemne. Bo tego dziś naprawdę potrzeba. Nasz pomysł można określić trzema słowami: inspiracje – komfort – możliwości. Chcemy inspirować naszych klientów, dawać im komfort zakupów, oszczędność czasu i kompleksowość usług.

Co można kupić w Home Concept?

Przede wszystkim wygodę, choć właściwie dajemy ją przy okazji. Jeśli chodzi o produkty, to mamy u nas pełen asortyment potrzebny do wykończenia, remontu czy przebudowy wnętrz. Począwszy od podłóg, poprzez drzwi, schody, grzejniki, kominki, oświetlenie, meble i dekoracje po całkowite wyposażenie kuchni i łazienki – zarówno w wersjach standardowych, jak i indywidualnie zaprojektowanych. Mamy takie marki, jak np.: Max-Fliz, Quercus, Studio Prostych Form, Aran Cucine, VOX i wiele innych.

Na co, poza produktami znanych wnętrzarskich marek, mogą liczyć klienci Home Concept?

Tak jak już wspomniałem, chcemy stać się czymś w rodzaju doradcy dla naszych klientów. Tak, żeby mogli poczuć się komfortowo zarówno podczas zakupów, jak i potem w swoim domu, gdy już wszystko będzie gotowe. Dla nas ważne jest, żeby zakupy, a zatem decyzje z nimi związane, były jak najmniej uciążliwe i zajmowały jak najmniej czasu. Będziemy dokładać wszelkich starań, żeby w naszej galerii stworzyć odpowiednią atmosferę. Mamy w planach również inne ciekawe aktywności, na przykład z zakresu sztuki czy rozrywki. Wiadomo, że nie samym chlebem człowiek żyje. Najpiękniejsze podłogi nie wystarczą, jeśli nie będzie można na nich zatańczyć. Praktyczność i jakość wyposażenia kuchni najlepiej sprawdzić podczas gotowania smakowitych potraw. A funkcjonalność łazienki najlepiej przetestować, zamieniając ją w mini SPA. 


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ