Biznesmeblowy.pl

Rafał Tarnawski, Home Concept

Chcemy edukować i propagować kulturę mieszkania

  • Autor: bm
  • 24 lis 2017 10:28 (aktualizacja: 27 lis 2017 10:33)

Home Concept to galeria wnętrz, czyli ponad 50 salonów oraz 300 produktów w Warszawie i Katowicach. O tym, jak - przy okazji sprzedaży artykułów wyposażenia wnętrz - inspirować, edukować i wspierać klientów - mówi Rafał Tarnawski, współwłaściciel i założyciel Galerii Home Concept.

Czym Home Concept różni się od galerii wyposażenia wnętrz?

Zacznijmy od tego, że my nie „wyposażamy” wnętrz. My chcemy pomóc w ich tworzeniu. Naszą ambicją było stworzenie przestrzeni, w której oprócz najlepszych materiałów i produktów klient znajdzie pomoc i doradztwo fachowców z wielu dziedzin. Pod jednym dachem od inspiracji do realizacji. Pragniemy stworzyć jak najbardziej interesującą ofertę na miarę potrzeb i możliwości naszych klientów, a oprócz tego robimy wszystko, żeby odwiedziny w naszej galerii były przeżyciem samym w sobie i dostarczały wielu ciekawych pomysłów.  

Skąd pomysł na taką przestrzeń?

Naszą ideą jest nie ilość, a jakość – w tym też jakość usług. Doskonale wiemy, że nie wszyscy dziś mają czas i ochotę biegać, szukać i wybierać wśród ogromnej ilości produktów, jakie oferuje rynek. Chcemy wykonać tę najbardziej uciążliwą część pracy za naszych klientów. My już zajęliśmy się selekcją tych najciekawszych i najbardziej obiecujących marek, funkcjonujących na polskim rynku. Wiemy, że wybór i zakupy, jakie towarzyszą realizacji jakiegoś projektu, remontu czy przebudowy często nie należą do najłatwiejszych i zabierają dużo czasu. Czasem trudno zdecydować, jaki materiał i jakie rozwiązanie jest najlepsze. Robiąc zakupy, spędzamy wiele godzin szukając wśród odległych od siebie i mało estetycznych punktów sprzedaży, starając się znaleźć „to coś”. My chcemy to ułatwić i sprawić, że tego typu zakupy staną się łatwe, wygodne i przyjemne. Bo tego dziś naprawdę potrzeba. Nasz pomysł można określić trzema słowami: inspiracje – komfort – możliwości. Chcemy inspirować naszych klientów, dawać im komfort zakupów, oszczędność czasu i kompleksowość usług.

Co można kupić w Home Concept?

Przede wszystkim wygodę, choć właściwie dajemy ją przy okazji. Jeśli chodzi o produkty, to mamy u nas pełen asortyment potrzebny do wykończenia, remontu czy przebudowy wnętrz. Począwszy od podłóg, poprzez drzwi, schody, grzejniki, kominki, oświetlenie, meble i dekoracje po całkowite wyposażenie kuchni i łazienki – zarówno w wersjach standardowych, jak i indywidualnie zaprojektowanych. Mamy takie marki, jak np.: Max-Fliz, Quercus, Studio Prostych Form, Aran Cucine, VOX i wiele innych.

Na co, poza produktami znanych wnętrzarskich marek, mogą liczyć klienci Home Concept?

Tak jak już wspomniałem, chcemy stać się czymś w rodzaju doradcy dla naszych klientów. Tak, żeby mogli poczuć się komfortowo zarówno podczas zakupów, jak i potem w swoim domu, gdy już wszystko będzie gotowe. Dla nas ważne jest, żeby zakupy, a zatem decyzje z nimi związane, były jak najmniej uciążliwe i zajmowały jak najmniej czasu. Będziemy dokładać wszelkich starań, żeby w naszej galerii stworzyć odpowiednią atmosferę. Mamy w planach również inne ciekawe aktywności, na przykład z zakresu sztuki czy rozrywki. Wiadomo, że nie samym chlebem człowiek żyje. Najpiękniejsze podłogi nie wystarczą, jeśli nie będzie można na nich zatańczyć. Praktyczność i jakość wyposażenia kuchni najlepiej sprawdzić podczas gotowania smakowitych potraw. A funkcjonalność łazienki najlepiej przetestować, zamieniając ją w mini SPA. 


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ

POPULARNE


NEWSLETTER BIZNESMEBLOWY.PL

Najciekawsze artykuły z serwisu BiznesMeblowy.pl codziennie w Twojej skrzynce