Biznesmeblowy.pl

Tomasz Wiktorski, menedżer Programu Polskie Meble, podczas targów Meble Polska 2017 w Poznaniu. Fot. Mariusz Golak

Chcemy promować całą branżę meblarską

  • Autor: mg
  • 08 cze 2017 15:42 (aktualizacja: 09 cze 2017 09:07)

Program 3.3.2 „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand” to element promocji ogólnej, który razem z komponentem „Go to Brand”, adresowanym do przedsiębiorców, stanowi całość - mówi Tomasz Wiktorski, menedżer Programu Polskie Meble.

Program 3.3.2 „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand” to element promocji ogólnej, który razem z komponentem „Go to Brand”, adresowanym do przedsiębiorców, stanowi całość. W ramach „Brand” realizowane będą działania promujące całą branżę, a nie pojedyncze firmy. Za to działanie odpowiadać będzie Polska Agencja Inwestycji i Handlu. Przedsiębiorcy MSP mogli składać wnioski o dofinansowanie udziału w targach w naborze ogłoszonym przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Obydwa działania realizowane są w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, którego wytyczne zostały opracowane kilka lat temu.

Polski Fundusz Rozwoju koordynuje obecnie program flagowy „Polskie Meble”, który obejmuje również wyżej wymienione programy promocyjne. Obecnie toczy się wspólna dyskusja pomiędzy Ministerstwem Rozwoju, PARP, PAIH i PFR, jak można udoskonalić działania promocyjne adresowane do branży. Trzeba też brać pod uwagę szereg czynników – zróżnicowanie oferty i odbiorców, ale i kwestie pomocy publicznej.

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ

POPULARNE


NEWSLETTER BIZNESMEBLOWY.PL

Najciekawsze artykuły z serwisu BiznesMeblowy.pl codziennie w Twojej skrzynce