Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski, ryneklazienek.pl
  • 27 lip 2015 15:29 (aktualizacja: 28 lip 2015 09:00)

Defra notuje najlepsze wyniki w historii i planuje inwestycje

"Koniunktura jest na tyle dobra, że wszystkie aspekty naszej działalności nakręcają się wzajemnie - produkcja na zlecenie pozwala nam też efektywniej inwestować w produkcję pod swoją markę i na odwrót" - zdradza Tomasz Defratyka, prezes zarządu firmy Deftrans.

- Ubiegły rok był to jeden z lepszych, jeśli nie najlepszy, w historii naszej firmy okres - przyznaje Tomasz Defratyka, prezes zarządu firmy Deftrans, właściciela marki Defra.  - Patrząc na ubiegły rok pod kątem wzrostów nominalnych osiągnęliśmy najlepsze wyniki w historii. Sporo inwestowaliśmy w rozwój parku maszynowego. Również działania pod nową marką Defra zaczęły przynosić efekty. Zwłaszcza, że poprzedni rok 2014 był pierwszym, w którym w pełni funkcjonowaliśmy pod nazwą Defra, wiec możemy już wstępnie pokusić się o oceny, jak zmiana wizerunkowa wpłynęła na rozwój sprzedaży  - dodaje prezes w rozmowie z portalem Ryneklazienek.pl

Tomasz Defratyka zdradza też, że Deftrans we wszystkich podstawowych kanałach dystrybucji notuje wzrosty, a firma chce w najbliższej przyszłości skupić się na rozwoju produkcji pod własną marką.  To ona jest stabilnym i pewnym elementem w biznesie prowadzonym przez firmę. Planowane są też inwestycje w zakłady produkcyjne - budowa ma ruszyć wkrótce.

W wywiadzie dla portalu Ryneklazienek.pl poruszany jest temat tego, czy firmie udało się skutecznie usprawnić działanie logistyki firmy oraz jakie plany producent ma na najbliższy okres. 

Więcej na www.ryneklazienek.pl


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ