PARTNER PORTALU

Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

  • Autor:
  • 27 gru 2013 18:01 (aktualizacja: 28 sie 2008 00:00)

Inwestować rozsądnie

O strategii inwestycji zagranicznych mówi Krzysztof Duliński, specjalista ds. komunikacji Grupy Nowy Styl.

Krzysztof Duliński, specjalista ds. komunikacji Grupy Nowy Styl: Zakładanie zagranicznych spółek-córek jest efektem przyjętej przez Grupę Nowy Styl strategii przejmowania kontroli nad dystrybucją hurtową w poszczególnych krajach. Szukamy partnerów branżowych a nie finansowych. Chodzi nam o takich, którzy znają bardzo dobrze rynek i mają już kontakt z klientami. Bez naszych zagranicznych spółek byłoby nam znacznie trudniej istnieć na zagranicznych rynkach. Trzeba bowiem pamiętać, że mając nawet bardzo dobrych klientów sprzedających duże ilości krzeseł w danym kraju nie można liczyć na ich całkowitą lojalność. Każdy handlowiec zawsze bowiem szuka tańszych ofert, co nam – producentowi – odbiera możliwość dokładnego przewidywania, jak będzie się kształtowała sprzedaż. W takiej sytuacji trudno ustalać plany rozwoju, gdyż jesteśmy uzależnieni od dystrybutora, jego operatywności i lojalności. Mając na danym rynku własną spółkę można precyzyjniej planować sprzedaż, inwestować w promocję produktu czy marki.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ