Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Radosław Skowron

Radosław Skowron

  • Autor: SDR
  • 27 kwi 2018 10:54

Jak zbudować markę projektanta w social mediach?

9 maja Studio Dobrych Rozwiązań odwiedzi Wrocław. Uczestnicy spotkania będą mogli dowiedzieć się m.in. jak budować markę projektanta wnętrz w social media. Co architekt może zrobić, a czego powinien unikać, by wypromować siebie i swoją pracę przez social media?

Tajniki mediów społecznościowych odsłoni Radosław Skowron – manager e-marketingu w firmie LTB, z którą związany jest od 2014 roku. W 2015 roku ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Wrocławskim na kierunku komunikacja wizerunkowa.

Wśród jego zainteresowań znajdują się przede wszystkim rozmaite aspekty komunikacji w internecie, social media oraz szeroko rozumiane zjawiska marketingu internetowego. Jako manager e-marketingu koordynuje działania zespołu specjalistów SEO, specjalistów ds. social mediów i marketingu szeptanego. Wdraża rozwiązania z zakresu user experience i user interface na stronach klientów, a także analizuje wydajność prowadzonych działań, wykorzystując narzędzia analityki internetowej.

Agencja LTB działa od 2009 roku oferując swoim klientom profesjonalne rozwiązania z zakresu marketingu internetowego oraz IT: od projektowania i budowy stron, przez wdrażanie ulepszeń po kompleksową obsługę marketingową, w tym helpdesk i usługi programistyczne. Zespół firmy tworzą osoby wykształcone w różnych kierunkach – kreatywność, dynamizm i otwartość na nowe zjawiska internetowe sprawiają, że LTB potrafi odpowiedzieć na oczekiwania klientów w sposób dostosowany do potrzeb nowoczesnego konsumenta.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ