PARTNER PORTALU

Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Sylwia Lasota, kierownik ds. marketingu i sprzedaży w firmie Interprint. Fot. Interprint

Sylwia Lasota, kierownik ds. marketingu i sprzedaży w firmie Interprint. Fot. Interprint

  • Autor: mg
  • 03 lip 2018 11:04 (aktualizacja: 03 lip 2018 16:10)

Kierunki rozwoju branży papierów dekoracyjnych - opinie producentów

Zdaniem czołowych producentów papierów dekoracyjnych, wprowadzane nowe technologie służą przede wszystkim doskonaleniu efektów wzorniczych.

Jerzy Szejwian, dyrektor produkcji, członek zarządu Schattdecor

Najnowsza maszyna drukarska PMD 42, która produkuje w Schattdecor w Tarnowie Podgórnym, umożliwia, dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych rozwiązań, wprowadzanie nowych produktów na rynek. Zastosowanie technologii ESH w procesie lakierowania oraz nowoczesnej technologii nakładania lakieru sprawia, że maszyna ta jest najnowocześniejszą w całej branży drukarskiej.
Wyszliśmy od produktu – doskonale wiedzieliśmy, jaki produkt chcemy wprowadzić na rynek – miała to być folia preimpregnat z efektami synchronicznymi oraz podwyższonymi parametrami odpornościowymi. Tej idei podporządkowaliśmy prace nad nową maszyną. Ponieważ chcieliśmy osiągnąć synchron do druku, najpierw skupiliśmy się na elementach drukarskich. Rdzeniem była więc maszyna drukarska, do której dołożyliśmy elementy lakierowania. Trudność polegała na połączeniu dwóch procesów: drukowania i lakierowania. W efekcie innowacyjne jest wykorzystanie technologii ESH w procesie powstawania nowego produktu.

Sylwia Lasota, kierownik ds. sprzedaży krajowej i marketingu w firmie Interprint

Jeśli chodzi o wzornictwo, rynek papierów dekoracyjnych bez wątpienia będzie kierował się w stronę oddania rzeczywistości w nowych projektach. Prawdziwość wzoru, efekt trójwymiarowości na płaskiej powierzchni to elementy, których poszukuje współczesny klient. W takim więc kierunku będzie rozwijała się branża papierów dekoracyjnych. W ubiegłym roku największą popularnością cieszyły się dekory dębowe w najróżniejszych odcieniach. Trend ten, moim zdaniem, utrzyma się dalej, jednakże nowe dekory będą jeszcze bardziej przypominać prawdziwe, w pełni naturalne drewno.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ