Biznesmeblowy.pl

Maja Ganszyniec na Forum Dobrego Designu. Fot. PTWP

Maja Ganszyniec - o projektowaniu nie tylko dla IKEA

  • Autor: Redakcja
  • 27 gru 2016 11:31 (aktualizacja: 29 gru 2016 09:24)

Projektowanie dla przemysłu zakłada, że produkt musi być ciekawy i przystępny dla każdego. Należy proponować nowe rzeczy, bo rynek się zmienia. O projektowaniu dla masowego producenta opowiada Maja Ganszyniec, autorka między innymi kolekcji dla sieci IKEA.

"Dla masowego producenta projektuje się tak samo jak dla każdej innej firmy, bo każdy chce sprzedać produkt w jak największej liczbie egzemplarzy" - twierdzi Maja Ganszyniec, projektantka, autorka kolekcji dla IKEA. O swoich doświadczeniach opowiadała podczas tegorocznej edycji Forum Dobrego Designu w Warszawie.

Jak zauważa Ganszyniec, projektowanie dla przemysłu zakłada, że produkt musi być ciekawy i przystępny dla każdego. "Każda firma ma produkty sprzedażowe i wizerunkowe. Te wizerunkowe mają inną rolę biznesową, bo mają wywołać poruszenie i zainteresowanie w mediach. Są droższe, ciekawsze, odważniejsze i w założeniu nie sprzedadzą się w mniejszej ilości egzemplarzy, ale nadal muszą być spójne z wizją i portfolio firmy" - podkreśla projektantka.

CZYTAJ WIĘCEJ: Forum Dobrego Designu 2016

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ

POPULARNE


NEWSLETTER BIZNESMEBLOWY.PL

Najciekawsze artykuły z serwisu BiznesMeblowy.pl codziennie w Twojej skrzynce