Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Magda Milejska i Kasia Kurowska-Loedl, twórczynie marki Frøpt. Fot. Frøpt

Magda Milejska i Kasia Kurowska-Loedl, twórczynie marki Frøpt. Fot. Frøpt

  • Autor: mg
  • 26 paź 2017 11:30 (aktualizacja: 26 paź 2017 12:33)

Marka Frøpt to odpowiedź na indywidualne potrzeby klientów

O pomyśle na biznes oraz źródłach inspiracji opowiadają założycielki marki Frøpt - Magda Milejska i Kasia Kurowska-Loedl. Marka oferuje niestandardowe fronty kompatybilne z systemami meblowymi IKEA. Rozwiązanie pozwala samodzielnie zaprojektować wnętrze.

Skąd pomysł na taki produkt?

Magda Milejska: Pomysł zrodził się z mojej własnej potrzeby jako założycielki studia projektowego Odwzorowanie. Zauważyłam, że klienci, nawet korzystając z usług architekta, w pierwszym odruchu zwracają się ku pewnym rozwiązaniom, jakie daje IKEA. Intuicyjnie obawiają się oni niewiadomej, skomplikowanej organizacji czy wysokich kosztów innych opcji. W pełni rozumiem to podejście, jednak często okazywało się, że dostępna oferta nie odpowiadała wizualnym założeniom projektu. Skłoniło mnie to do poszukiwań systemowego rozwiązania tego problemu.
Swoimi przemyśleniami podzieliłam się z Kasią, z którą wcześniej wielokrotnie odwiedzałyśmy Sztokholm. To właśnie tam miałyśmy okazję podglądać marki specjalizujące się w produkcji i sprzedaży frontów dopasowanych do mebli szwedzkiej sieciówki. Uznałyśmy, że to dobry moment, aby wdrożyć własną wizję tego pomysłu.

Czym wyróżnia się Frøpt?

Kasia Kurowska-Loedl: Każda z firm wpisujących się w popularny trend hackowania IKEA po-siada swoje charakterystyczne wyróżniki. Zdecydowałyśmy się oprzeć naszą propozycję na wprowadzaniu kolekcji przygotowywanej przez projektanta. Ten zabieg sprawia, że - poza oszczędnością budżetu i czasu - klienci otrzymują wyjątkowy, wyselekcjonowany i rekomendowany przez naszego specjalistę produkt. Dodatkowo bazą kolekcji Frøpt są 4 modele frontów, za-projektowane tak, aby stanowiły uniwersalną i ponadczasową podstawę.

Co było inspiracją palety kolorów kolekcji „Terra”?

Magda Milejska: Kolekcja opiera się na głębokich barwach ziemi, mających swoje źródła wśród surowców mineralnych. Inspiracją dla kolorystyki był obserwowany obecnie w różnych aspektach życia, w tym w architekturze wnętrz, zwrot ku naturze. Natłok bodźców, informacji, niepewności widocznych w dzisiejszym świecie zaczyna budzić tęsknotę za pierwotnymi instynktami. Odpowiedzią na te potrzeby są nasycone, zaczerpnięte z natury barwy, które otulają wnętrze i jego mieszkańców swoim ciepłem.

Z czym komponują się tak wyraziste barwy kolekcji?

Magda Milejska: Wyselekcjonowane kolory kolekcji idealnie komponują się z tak modną teraz miedzią, złotem czy marmurem. Są też znakomitym uzupełnieniem standardowej kolorystyki aksamitów, które święcą obecnie triumfy w architekturze wnętrz. Nasycone barwy stanowią także świetną bazę dla przedmiotów wykonanych z surowców mineralnych, gliny, kamionki, których rosnącą popularność będziemy obserwować w nadchodzących sezonach. 

Do jakich pomieszczeń pasują meble z frontami Frøpt?

Kasia Kurowska-Loedl: Fronty dostosowane są do systemów meblowych "Metod", "Pax" i "Besta". W efekcie doskonale sprawdzą się one w kuchni, salonie czy sypialni. W poszukiwaniach optymalnych rozwiązań w zakresie projektowania mebli nie ominęliśmy również łazienki. Wprawdzie flagowa seria mebli łazienkowych IKEA, "Godmorgon" nie dopuszcza możliwości zakupu osobno korpusów i frontów, jednak nie powstrzymało nas to przed znalezieniem innego pomysłu dla tej przestrzeni. Szafki łazienkowe, które prezentujemy na zdjęciach naszej kolekcji, zbudowaliśmy na bazie kuchennego systemu "Metod" (korpusy o głębokości 39 cm).


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ