Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Marek Gonsior

Marek Gonsior

  • Autor: bm
  • 23 cze 2016 19:16

Nagrody za wizerunek sieci sklepów Agata

Marek Gonsior z sieci Agata SA zdobył najwięcej nagród w tegorocznym konkursie na Dyrektora Marketingu Roku. Uznano jego kandydaturę za najlepszą w kategorii głównej z budżetem powyżej 10 mln zł oraz w kategorii „Wysoka efektywności – Sales & Marketing Director”.

W 6. edycji konkursu „Dyrektor Marketingu Roku”, reprezentujący salony Agata Marek Gonsior otrzymał aż pięć nominacji i dwa tytuły. Kapituła konkursu składała się z ponad 40 wybitnych ekspertów i praktyków z obszaru marketingu. Jurorzy nie ukrywali, że duży wpływ na ich decyzję miała efektywna transformacja wizerunku salonów Agata.

„Otrzymanie tak prestiżowych nagród indywidualnych to ogromne wyróżnienie i motywacja do dalszej pracy. Tak wielka zmiana w naszej firmie nie dokonałaby się bez zaangażowania pracowników i partnerów biznesowych. Cieszę się, że efekty naszej pracy są doceniane nie tylko przez klientów, ale również przez ekspertów” – powiedział Marek Gonsior, Dyrektor ds. Marketingu Agata SA

W ciągu ostatnich kilku lat Agata S.A. przeszła proces rebrandingu i transformację w obszarze marketingu i komunikacji. Otwarcia nowych salonów oraz unowocześnianie przestrzeni ekspozycji produktów szło w parze z dużą aktywnością marketingową. Zadbano o efektywną reklamę i promocję firmy, wykorzystując prasę, telewizję i social media. Badania przeprowadzone w 2016 r. pokazały, że salony Agata są najlepiej rozpoznawalną siecią sklepów meblowych w Polsce.

„Konsekwentnie wprowadzane przez nas zmiany mają na celu wzrost efektywności przy jednoczesnym budowaniu odpowiedniego wizerunku marki. Oprócz zasięgowych działań ATL, Agata jest stałym gościem wielu prestiżowych eventów, zapewniając meble do wyposażenia wnętrz, patronem eksperckich raportów i wystaw. Nie zapominamy również o naszej odpowiedzialności społecznej” – dodaje Marek Gonsior.


WASZE KOMENTARZE (1) + DODAJ KOMENTARZ

    • plucko@interia.pl, 2017-10-11 11:53:34
    moze ktos mi wyjasni jak mozna firmie przyznawac nagrody gdy ja czekam na zakonczenie dostawy mebli kuchennych zamowionych w kwietniu 2017 i do tej pory nie moge sie doczekac zakonczenia sprawy klamstw caly stek ze strony salonu meblowego agat w gliwicach szczytem wszystkiego jest nakazanie mi wplaty 800 zl bo monter nie zmontuje do konca mebli a potem salon agata zwroci mi 400 zl .na ktore pewnie bede czekal znow rok czasu WIELKI salon zero szacunku klienta