Marek Gonsior

  • Autor: bm
  • 23 cze 2016 19:16

Nagrody za wizerunek sieci sklepów Agata

Marek Gonsior z sieci Agata SA zdobył najwięcej nagród w tegorocznym konkursie na Dyrektora Marketingu Roku. Uznano jego kandydaturę za najlepszą w kategorii głównej z budżetem powyżej 10 mln zł oraz w kategorii „Wysoka efektywności – Sales & Marketing Director”.

W 6. edycji konkursu „Dyrektor Marketingu Roku”, reprezentujący salony Agata Marek Gonsior otrzymał aż pięć nominacji i dwa tytuły. Kapituła konkursu składała się z ponad 40 wybitnych ekspertów i praktyków z obszaru marketingu. Jurorzy nie ukrywali, że duży wpływ na ich decyzję miała efektywna transformacja wizerunku salonów Agata.

„Otrzymanie tak prestiżowych nagród indywidualnych to ogromne wyróżnienie i motywacja do dalszej pracy. Tak wielka zmiana w naszej firmie nie dokonałaby się bez zaangażowania pracowników i partnerów biznesowych. Cieszę się, że efekty naszej pracy są doceniane nie tylko przez klientów, ale również przez ekspertów” – powiedział Marek Gonsior, Dyrektor ds. Marketingu Agata SA

W ciągu ostatnich kilku lat Agata S.A. przeszła proces rebrandingu i transformację w obszarze marketingu i komunikacji. Otwarcia nowych salonów oraz unowocześnianie przestrzeni ekspozycji produktów szło w parze z dużą aktywnością marketingową. Zadbano o efektywną reklamę i promocję firmy, wykorzystując prasę, telewizję i social media. Badania przeprowadzone w 2016 r. pokazały, że salony Agata są najlepiej rozpoznawalną siecią sklepów meblowych w Polsce.

„Konsekwentnie wprowadzane przez nas zmiany mają na celu wzrost efektywności przy jednoczesnym budowaniu odpowiedniego wizerunku marki. Oprócz zasięgowych działań ATL, Agata jest stałym gościem wielu prestiżowych eventów, zapewniając meble do wyposażenia wnętrz, patronem eksperckich raportów i wystaw. Nie zapominamy również o naszej odpowiedzialności społecznej” – dodaje Marek Gonsior.


WASZE KOMENTARZE (1) + DODAJ KOMENTARZ

    • plucko@interia.pl, 2017-10-11 11:53:34
    moze ktos mi wyjasni jak mozna firmie przyznawac nagrody gdy ja czekam na zakonczenie dostawy mebli kuchennych zamowionych w kwietniu 2017 i do tej pory nie moge sie doczekac zakonczenia sprawy klamstw caly stek ze strony salonu meblowego agat w gliwicach szczytem wszystkiego jest nakazanie mi wplaty 800 zl bo monter nie zmontuje do konca mebli a potem salon agata zwroci mi 400 zl .na ktore pewnie bede czekal znow rok czasu WIELKI salon zero szacunku klienta