PARTNER PORTALU:

Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Sylwia Lasota, kierownik ds. marketingu i sprzedaży w firmie Interprint. Fot. Interprint

Sylwia Lasota, kierownik ds. marketingu i sprzedaży w firmie Interprint. Fot. Interprint

  • Autor: mg
  • 21 marz 2019 10:20 (aktualizacja: 25 marz 2019 11:45)

Producenci papierów dekoracyjnych prezentują trendy na 2019 rok

Wszystko wskazuje na to, że rok 2019 będzie stanowił kontynuację trendów obserwowanych już w poprzednim sezonie. Czołowi producenci nie zapowiadają żadnych rewolucyjnych zmian. Ich działania będą przede wszystkim ukierunkowane na dalszą rozbudowę oferty.

Rafał Lemieszko, design consultant w firmie Impress Decor

Niezmiennie silnym trendem jest drewno, które początki ma w stricte rustykalnych produktach. Są to zatem drewna zużyte, stare, ale z ograniczoną liczbą sęków i pęknięć. Dekory tego typu korelują z potrzebą bliskości z naturą, ewidentnie sugerując ekspozycję na warunki atmosferyczne, czas i działanie człowieka, nie będąc jednocześnie agresywnymi i przytłaczającymi elementami wnętrza.
Drewnem równie mocno poszukiwanym jest kontrastujący z powyższymi rysunek spokojnego usłojenia w łagodnych kolorach i linearnym charakterze. Coraz częściej używany na dużych powierzchniach, blatach, zabudowach czy panelach ściennych.

Sylwia Lasota, kierownik ds. sprzedaży krajowej i marketingu w firmie Interprint

Stawiamy na dalszy, stabilny rozwój oraz projektowanie nowych dekorów zarówno dla folii finish, jak i papierów dekoracyjnych. Ale też inspirujemy się filozofią mindfulness i znane już dekory proponujemy w nowych wybarwieniach kolorystycznych – kolekcja dekorów *TSFNASP. Na bieżąco też śledzimy nowości technologiczne, ponieważ zależy nam na tym, żeby produkować dekory charakteryzujące się najwyższą jakością. Dlatego również w tym roku będzie można odnaleźć nasze stoisko na „arena Design”. Skupiamy się na poszukiwaniu nowych rozwiązań i inspiracji, dlatego organizujemy międzynarodowe wydarzenie HUB – Interprint Interior Festival, którym zdecydowaliśmy się zastąpić dotychczasowy event – Furniture Days. Chcemy tworzyć przestrzeń, w której będą mogli spotkać się ludzie mający wpływ na kreowanie designu – przedstawiciele świata sztuki, nauki, przemysłu, architektury i firmy z branży.

Danuta Pawlik, kierownik ds. komunikacji w firmie Schattdecor

Dynamika czasów, w których żyjemy, powoduje, że we wnętrzu mieszkalnym szukamy spokojnego, harmonijnego azylu. Wnętrze to ma też podkreślać nasz indywidulany rys, nasze upodobania. Stąd też dążenie do indywidualizacji produktów. Klienci oczekują od branży oryginalnych wzorów, ciekawych faktur oraz kolorystyki odpowiadającej gustom i charakterowi odbiorców. Taka indywidualizacja produktów meblarskich możliwa jest dzięki dostępności nowoczesnych technologii, takich jak np. zadruk z efektem synchroniczności, zadruk 3D czy zadruk cyfrowy.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ