PARTNER PORTALU:

Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Sebastian Wojciechowski, dyrektor handlowy firmy Deftrans. Fot. Deftrans

Sebastian Wojciechowski, dyrektor handlowy firmy Deftrans. Fot. Deftrans

  • Autor: mg
  • 05 gru 2018 12:50 (aktualizacja: 05 gru 2018 13:47)

Rynek ciągle się zmienia

A marka Nas?

Marka Nas powstała na początku 2018 roku jako wynik dalszej segmentacji naszych produktów. Nas to przede wszystkim dobrej jakości meble łazienkowe do samodzielnego montażu, dedykowane klientom sieciowym i DIY. Ich głównymi cechami są modułowość, możliwość swobodnej aranżacji i funkcjonalność.

Różnorodność i kompleksowość oferty marki Nas – obecnie składa się na nią kilkanaście kolekcji charakteryzujących się różnym stylem i rodzajem wykończenia – sprawia, że oczekiwania i potrzeby klientów w tym segmencie sprzedaży mogą być w pełni zaspokojone.

Pierwsza kolekcja mebli łazienkowych firmy Deftrans ujrzała światło dzienne w 1998 roku. Jak od tego momentu zmieniło się wzornictwo i podejście do produkcji mebli łazienkowych?

Od czasu pierwszych szafek produkowanych dwie dekady temu – „Michałka” i „Nilo” – zmieniło się dużo. Widać to, jak się popatrzy na zdjęcia pierwszych kolekcji. Ergonomia, design – to nie były najważniejsze cechy produkowanych wtedy wyrobów.

W tej chwili ergonomia rozwiązań, wzornictwo, zrozumienie potrzeb klienta, jego stylu życia i – co z tego wynika – sposobu funkcjonowania w przestrzeni łazienkowej – są najważniejsze. Łazienka stała się ważną – na równi z kuchnią – częścią mieszkania, która służy nie tylko higienie, ale i relaksowi.

Czy obecnie można wskazać jeden obowiązujący trend w designie mebli łazienkowych?

Jeden, decydujący i obowiązujący trend w projektowaniu mebli łazienkowych to z pewnością personalizacja, czyli możliwość zdefiniowania różnych funkcji w łazience z wykorzystaniem powtarzalnych, modułowych brył. Dlatego pod marką Nas pojawiły się takie kolekcje, jak „MultiOpen”, „Stilla” i „Torino”. W najnowszej ofercie Defry również znajdziemy tego typu rozwiązania np. w kolekcji „Guadix”. Kolejne będą miały premierę w 2019 roku.

Ważne miejsce w strategii firmy Deftrans zajmuje ekologia. Jakie rozwiązania prośrodowiskowe funkcjonują w Państwa firmie?

Usytuowanie fabryki nieopodal Parku Krajobrazowego Doliny Baryczy i obszarów „Natura 2000” nie jest przypadkowe. To efekt naszego myślenia i ważnej dla nas filozofii działania, czyli dbałości o środowisko i racjonalną eksploatację zasobów naturalnych. Posiadamy certyfikat kontroli pochodzenia produktów FSC oraz ultranowoczesny reduktor Cefla Tif-40, który pozwala skutecznie ograniczyć emisję lotnych związków organicznych, powstających w procesie lakierowania. 

Jak wyglądają tegoroczne plany firmy Deftrans?

Na początek II kwartału 2019 roku planujemy kilka kolejnych nowości w marce Nas. W przypadku marki Defra skupiamy się w tej chwili na lepszej dostępności produktów. Dział Rozwoju Produktu pracuje również nad kilkoma ciekawymi rozwiązaniami funkcjonalnymi, które będą miały premierę w przyszłym roku. Chcemy, by nasze nowe produkty były jeszcze bardziej dopasowane do zmieniających się potrzeb klienta, odpowiadały na zmiany jego stylu życia.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ