PARTNER PORTALU:

Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Bożena Datczuk, prezes firmy TOBO

Bożena Datczuk, prezes firmy TOBO

  • Autor: Beata Michalik
  • 09 kwi 2019 09:02 (aktualizacja: 09 kwi 2019 09:05)

Rynek mebli biurowych jest coraz trudniejszy

„Imprezy targowe to doskonałe miejsce do zaprezentowania produktów różnym grupom odbiorców. Możemy na bieżąco obserwować reakcje i bezpośrednio porozmawiać z przyszłymi klientami z różnych stron świata.” - mówi Bożena Datczuk, prezes firmy TOBO w rozmowie z redakcją Biznesmeblowy.pl.

Firma TOBO wzięła udział w ważnych międzynarodowych targach. Jakie wrażenia ma Pani po targach „Orgatec” czy IMM?

Ostatnie miesiące, a także cały miniony rok to był bardzo intensywny okres. W lutym 2018r. wystawialiśmy się na Międzynarodowych Targach Mebli i Oświetlenia w Sztokholmie. W październiku 2018r. meble TOBO można było zobaczyć na targach Warsaw Home w Warszawie i targach Orgatec w Kolonii. Rok 2019 zapoczątkowały targi IMM w Kolonii. Nie byłoby to możliwe bez pozyskania na udział w targach środków unijnych.

Imprezy targowe to doskonałe miejsce do zaprezentowania naszych produktów różnym grupom odbiorców. Możemy na bieżąco obserwować reakcje i bezpośrednio porozmawiać z przyszłymi klientami z różnych stron świata. Na wszystkich tych wydarzeniach byliśmy pierwszy raz i cieszy nas to, że nasze produkty wzbudziły zainteresowanie. Odbyliśmy wiele konstruktywnych rozmów. Na targi przyjeżdżają również nasi partnerzy i jest to też wspaniała okazja do rozmów biznesowych w innej, nieco luźniejszej atmosferze oraz do obejrzenia naszych nowości w ofercie. Targi oprócz możliwości pozyskania nowych kontaktów biznesowych, są również doskonałym miejscem, w którym możemy zapoznać się z najnowszymi trendami światowymi w branży meblarskiej oraz zobaczyć propozycje topowych marek w branży. Jesteśmy potęgą meblarską w świecie i cieszy mnie to, że z roku na rok przybywa firm polskich na wystawach zagranicznych. My na pewno na wiele wydarzeń pojedziemy kolejny raz.

Specjalizują się Państwo w produkcji mebli do przestrzeni użyteczności publicznej, wyposażeniu biur, hoteli, instytucji. Jak wygląda obecna sytuacja tego segmentu meblarstwa?

W ciągu 20 lat funkcjonowania na rynku mebli biurowych wyposażyliśmy wiele instytucji i obiektów użyteczności publicznej. Z roku na rok rynek ten robi się coraz trudniejszy. Nie są to tradycyjne zamówienia, ale przede wszystkim przetargi, które funkcjonują według z góry ustalonych procedur. Konkurencja w tym segmencie jest bardzo duża. Naszym ogromnym atutem, który wykorzystujemy, w tego typu realizacjach jest to, że działamy kompleksowo. To daje nam przewagę i możliwość wyposażenia w meble wielu prestiżowych placówek w całym kraju.

Jaki jest zasięg sprzedaży TOBO? Czy sprzedają Państwo swoje produkty również za granicą?

Meble TOBO mają swoich odbiorców nie tylko w Polsce. Z roku na rok zasięg naszej sprzedaży eksportowej jest coraz większy. Mamy klientów w Niemczech, Rosji, Litwie, Łotwie, Francji… Nasz dział eksportu intensywnie pracuje nad pozyskaniem kolejnych rynków zbytu dla naszych produktów. Portfel klientów powiększa się również dzięki obecności firmy na targach.

Proszę opowiedzieć o najciekawszych realizacjach w ciągu ostatnich kilku lat. Na które z nich warto zwrócić szczególna uwagę?

Takich realizacji firma ma w swoim portfolio sporo. W meble naszej produkcji wyposażonych jest wiele prestiżowych obiektów na Podlasiu: Opera i Filharmonia Podlaska – meble ze szkła i metalu, Stadion Miejski w Białymstoku – biura Zarządu i administracji, niedawno otwarte Archiwum Państwowe, Białostocki Park Naukowo Technologiczny – przestrzeń Transferowni, budynek Urzędu Dozoru Technicznego, budynek Departamentu Obsługi Urzędu Miasta w Białymstoku, budynek wydziału Pielęgniarstwa Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, bary PSS Społem i wiele innych.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ