PARTNER PORTALU:

Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Ryszard Balcerkiewicz, prezes firmy Noti, na 4 Design Days 2019. Fot. PTWP

Ryszard Balcerkiewicz, prezes firmy Noti, na 4 Design Days 2019. Fot. PTWP

  • Autor: mg
  • 01 lut 2019 15:50 (aktualizacja: 05 lut 2019 06:21)

Ryszard Balcerkiewicz: Sens ma budowanie indywidualnych marek meblarskich

O potrzebie budowania silnych marek meblarskich i konieczności współpracy z projektantami mówił podczas 4 Design Days Ryszard Balcerkiewicz, prezes i założyciel firmy Noti.

 

Czy polska branża meblarska potrzebuje silnej marki narodowej? Zdaniem Ryszarda Balcerkiewicza, ważniejsze jest budowanie i umacnianie marek firm meblarskich, które mają szansę rozwoju i już zdobyły rozpoznawalność na rynkach eksportowych. Właśnie takie marki trzeba wspierać, gdyż to one zbudują dopiero markę polskich mebli. Trzeba to robić w sposób systematyczny i długofalowy, żeby po wielu latach odnieść sukces - powiedział prezes firmy Noti z perspektywy swoich 40-letnich doświadczeń.

Mimo że największymi atutami polskich firm meblarskich są tania siła robocza i dobre wykonawstwo, to - zdaniem Ryszarda Balcerkiewicza - warto współpracować z projektantami. Z moich doświadczeń wynika, że jest to podstawa. Już na przełomie lat 90. rozpoczęliśmy współpracę z projektantem Piotrem Kuchcińskim. Ta współpraca trwa do dziś, a marka Noti była wręcz budowana na współpracy z projektantami. Najwięksi polscy projektanci pracują lub pracowali dla marki Noti. 

 


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ