Biznesmeblowy.pl

Agnieszka Piętera. Fot. Archiwum

Zapotrzebowanie na ekskluzywne meble rośnie

  • Autor: Urszula Koronczewska
  • 27 gru 2013 18:00

O specyfice sprzedaży mebli z wyższej półki mówi Agnieszka Piętera, właścicielka Asymetria Studio.

Agnieszka Piętera, właścicielka Asymetria Studio:

Myślę, że zapotrzebowanie na meble z wyższej półki wzrasta. Nawet gdy mówi się o kryzysie, to sądzę, że nie uderza on w tę grupę odbiorców, czyli nie dotyczy klientów, dla których dedykujemy właśnie ten asortyment. Nasi klienci mają świadomość wysokiej ceny, którą muszą zapłacić za markowy produkt, niepowtarzalny wzór, odzwierciedlający aktualne trendy oraz wysoką jakość wykonania. W zamian za odpowiednią cenę klienci mają jednak możliwość wyboru niemalże każdego rodzaju wykonania, doboru wszystkich kolorów i struktur materiałów.

W czasach kryzysu najlepszym rynkiem zbytu jest właśnie ten, na artykuły z bardzo wysokiej półki lub bardzo tanie. Artykuły ze średniej półki sprzedają się gorzej. Mebli znanych producentów tj. Rolf Benz, de Sede, Vitra, Dedon nie trzeba specjalnie reklamować – ich marka znana jest na całym świecie. Wielu z naszych klientów odwiedza targi meblowe w Mediolanie, Kolonii, dzięki czemu są na bieżąco z nowościami, które dopiero zostaną wdrożone do produkcji. Dla tych klientów natomiast, którzy mają mniej czasu, musimy na bieżąco przygotowywać informacje odnośnie nowości, które niedługo po targach znajdą się w naszym asortymencie.

Sprzedaż produktów z wysokiej półki wiąże się z ogromnym wyzwaniem, a zarazem odpowiedzialnością. To nie tylko odpowiednio zaaranżowana i wyselekcjonowana ekspozycja. To najbardziej kompetentni projektanci, sprzedawcy, to serwis na najwyższym poziomie i bardzo szerokie spektrum możliwości, jakie niesie za sobą oferta.

I jeszcze słowo na temat wzornictwa. Uważam, że w świadomości polskiego klienta cały czas na pierwszym miejscu stawiane jest włoskie wzornictwo, ale jakość zawsze kojarzy się z rynkiem niemieckim, szwajcarskim, oraz austriackim i Asymetriastudio postawiło właśnie na ten kierunek rozwoju, prezentując asortyment producentów z wymienionych krajów.

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ

POPULARNE


NEWSLETTER BIZNESMEBLOWY.PL

Najciekawsze artykuły z serwisu BiznesMeblowy.pl codziennie w Twojej skrzynce