Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Dekor Artisan. Fot. Interprint

Dekor Artisan. Fot. Interprint

  • Autor: mg
  • 17 sty 2019 09:42 (aktualizacja: 17 sty 2019 11:31)

Branża papierów dekoracyjnych podsumowuje rok 2018

Rok 2018 potwierdził siłę wzajemnych powiązań między branżą papierów dekoracyjnych a przemysłem meblarskim, ale też ich ciągły rozwój, którego nie wyhamowało obserwowane w poprzednim roku spowolnienie dynamiki sprzedaży i produkcji mebli.

Danuta Pawlik, kierownik ds. komunikacji w firmie Schattdecor

Do końca 2018 roku Schattdecor zainwestuje ok. 120 mln euro w rozwój oddziałów. Jest to największy program inwestycyjny w historii firmy. Szczególnie należy podkreślić zwiększenie mocy przerobowych w dziedzinie impregnacji we Włoszech, Rosji i Brazylii. Zaplanowano już budowę nowej drukarni w Chinach, w miejscowości Quzhou, która ma być gotowa do 2019 roku. Z kolei w Rosate (Włochy) uruchomiono nowy, piąty kanał impregnacyjny, a w zakładzie w Czechow (Rosja) jesienią br. nastąpi otwarcie inwestycji o powierzchni 10.700 m2 – powstaną nowy magazyn, wytwórnia żywicy i niezbędne elementy infrastruktury. W 2018 został też uruchomiony nowy kanał impregnacyjny w Brazylii. W São José dos Pinhais firma rozwija dotychczasową działalność w zakresie impregnacji, zwiększając powierzchnię produkcyjną i magazynową o dodatkowe 5.000 m2.

W Polsce najważniejszym wydarzeniem roku 2018 były obchody jubileuszu 25-lecia firmy, które Schattdecor Polska świętował z klientami podczas targów „Meble Polska” oraz z pracownikami podczas spotkań integracyjnych.

Natomiast najważniejszym wydarzeniem targowym było wystąpienie firmy podczas „areny Design”, gdzie Schattdecor zaprezentował trendy i nowości wzornicze w ramach wyselekcjonowanej grupy hitów wzorniczych w postaci kolekcji „Decor Selection”.

Po raz pierwszy firma pokazała się też na „Warsaw Home” w ramach projektu „Dom Idei”. Podczas tego wydarzenia miała miejsce premiera nowej książki trendowej z trendami i nowościami wzorniczymi na rok 2019. Na wystawie można było też podziwiać wielkoformatowe zadruki cyfrowe: „Cristallo” (reprodukcję marmuru) i „Cristallo Mix” (reprodukcję marmuru połączonego z dekorem drewnopodobnym).

Z dniem 1 listopada tego roku uruchamiamy dla naszych odbiorców specjalnie przygotowany program magazynowy folii, który funkcjonuje pod nazwą Smartfoil Prime Collection. Oferta ta będzie aktualizowana każdego roku i jest odpowiedzią na potrzebę rynku w zakresie elastycznego i szybkiego wdrażania nowości wzorniczych.

Sylwia Lasota, kierownik ds. sprzedaży krajowej i marketingu w firmie Interprint

Ten rok obfitował w wiele ciekawych wydarzeń, jednak z perspektywy naszej firmy niezwykle ważna była możliwość zaprezentowania na polskim rynku oferty dekorów „Six Pack” w czasie targów „arena Design”. To było dla nas istotne, ponieważ mieliśmy możliwość spotkania się i rozmów nie tylko z bezpośrednimi klientami, lecz także z klientami pośrednimi. Warto też wspomnieć o zbliżającym się międzynarodowym wydarzeniu „Hub – Interprint Interior Festival”, którym zdecydowaliśmy się zastąpić dotychczasowy event „Furniture Days”. Naszą ideą jest stworzenie przestrzeni, w której będą mogli spotkać się ludzie mający wpływ na kreowanie designu – tu będą mogli porozmawiać ze sobą i wymienić się istotnymi informacjami. To także spotkanie z uznanymi przedstawicielami świata sztuki, nauki, przemysłu, architektury i firmami z branży, takimi jak Technocell Dekor, Hornschuch, Rehau, Hueck, Sesa, Flai, MKT, Arcade.

Co istotnego wydarzyło się w firmie Interprint w 2018 roku? Przede wszystkim możemy mówić o intensywnym rozwoju naszej firmy. Systematycznie rozszerzamy naszą działalność, tworzymy nowe placówki, niedawno powstała nasza fila w Brazylii. Dużo się dzieje również na polskim rynku, w Ozorkowie tworzymy folie finish. Stale pracujemy nad nowymi powierzchniami i wzorami. Również produkcja papierów dekoracyjnych jest na stabilnym poziomie. Tutaj też nieustannie trwają prace nad nowymi dekorami i kolejnymi ciekawymi wzorami.

 


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ