Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Przemysław Szpojankowski, export manager w firmie GTV. Fot. GTV

Przemysław Szpojankowski, export manager w firmie GTV. Fot. GTV

  • Autor: mg
  • 23 paź 2018 09:21 (aktualizacja: 23 paź 2018 09:43)

Firma GTV otworzyła oddział w Hiszpanii

Firma GTV, dystrybutor akcesoriów meblowych i oświetlenia, otworzyła kolejny zagraniczny oddział. Po Brazylii, Chorwacji, Rosji i Czechach przyszła kolej na hiszpańską Walencję.

Produkty z logo GTV dostępne są w kilkudziesięciu krajach na całym świecie, w tym tak odległych, jak Kanada czy Kenia. Od 2013 roku 48 proc. obrotu firmy stanowią dochody z eksportu. Posiada ona już oddziały w Brazylii, Rosji, Czechach, Chorwacji. W październiku br. otworzyła kolejny, tym razem w hiszpańskiej Walencji.

Celem rozwijania kolejnego oddziału jest nie tylko zwiększenie świadomości naszej marki na Półwyspie Iberyjskim, ale też dostosowanie oferty do danego rynku – mówi Przemysław Szpojankowski, export manager w firmie GTV. W hiszpańskim oddziale pracować będzie zespół mieszany, w skład którego wejdą zarówno Polacy, jak i Hiszpanie, dzięki temu jeszcze lepiej będzie mógł dostosować się do wymagań tamtejszego rynku – dodaje.

Specjaliści z firmy GTV mogą się pochwalić bogatym doświadczeniem, które z powodzeniem przenoszą na rynki zagraniczne. Jeśli chodzi o polski rynek, znajdujemy się w czołówce. Pozycja, którą wypracowaliśmy przez ponad dwadzieścia lat rozwoju firmy w połączeniu ze znajomością specyfiki poszczególnych krajów i dopasowaniem strategii do tamtejszych wymogów prawnych, daje solidne podstawy do działania na innych rynkach – dodaje Przemysław Szpojankowski. Firma nadal planuje rozwijanie swojej sieci eksportowej.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ