Biznesmeblowy.pl

Fot. Shutterstock

Firma Würth Polska uruchomiła aplikację mobilną

  • Autor: mg
  • 29 wrz 2017 09:04 (aktualizacja: 29 wrz 2017 10:14)

Würth Polska uruchomił aplikację mobilną, która ma uprościć zakupy dokonywane w tej firmie. Aplikacja dostępna jest na urządzenia mobilne z systemami Android, iOS oraz Windows Mobile. Rozwiązanie umożliwia szybkie i łatwe znalezienie produktów – za pomocą skanera kodów kreskowych lub wyszukiwarki.

Produkty można zamawiać w wygodny sposób, czyli przez telefon lub tablet, będąc poza biurem. Co ważne, w takim przypadku oferujemy różne opcje dostaw dopasowanych do potrzeb każdego klienta – komentuje Rafał Kraśniej, e-commerce manager Würth Polska.

Aplikacja daje również możliwość pobrania informacji o wybranych produktach. Na tym jednak nie koniec. Dzięki Würth APP klienci otrzymują powiadomienia o akcjach promocyjnych, nowościach oraz najlepszych produktach. Mogą również znaleźć najbliższy sklep Würth w okolicy lub wybranej lokalizacji – podsumowuje Rafał Kraśniej z Würth Polska.

Aplikacja mobilna współpracuje z systemami: Android, iOS oraz Windows Mobile. W Würth od zawsze stawiamy sobie za cel ułatwienie naszym klientom codziennej pracy za pomocą produktów, usług czy systemów najwyżej jakości. Nasza nowa aplikacja mobilna jest więc wyjściem naprzeciw oczekiwaniom dzisiejszych konsumentów – mówi Rafał Kraśniej. Dzięki aplikacji Würth APP uzyskają oni dostęp do kompletnej oferty naszej firmy, od akcesoriów samochodowych aż po zestawy narzędzi ręcznych – dodaje e-commerce manager w Würth Polska.

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ

POPULARNE


NEWSLETTER BIZNESMEBLOWY.PL

Najciekawsze artykuły z serwisu BiznesMeblowy.pl codziennie w Twojej skrzynce