Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Przedstawiciele firmy GTV na targach Index Mumbai Indie. Fot. GTV

Przedstawiciele firmy GTV na targach Index Mumbai Indie. Fot. GTV

  • Autor: mg
  • 21 maj 2018 08:53 (aktualizacja: 22 maj 2018 12:41)

GTV planuje rozwój eksportu na rynku indyjskim

Firma GTV po raz pierwszy wzięła udział w indyjskich targach "Mumbai". Udział w wydarzeniu to kolejny krok do rozwoju dystrybucji w tym kraju.

"Index Mumbai Indie" to największe wydarzenie związane z branżą wnętrzarsko-architektoniczną w tym kraju. Firma GTV zaprezentowała w Bombaju m.in. oświetlenie meblowe, profile "Glax" oraz przedłużacze biurkowe. Uczestnicy targów mogli obejrzeć również akcesoria - szeroką ofertę prowadnic zawiasów, systemów szuflad oraz podnośników.  

Największą popularnością i zainteresowaniem gości cieszyły się bestsellery z portfolio firmy, takie jak prowadnice "Versalite" i "Modernslide", system szuflad "Axis" oraz elektroniczny system otwierania szuflad "Modern Drive". Dzięki udziałowi w targach firma pozyskała ponad tysiąc nowych kontaktów, a stoisko GTV odwiedziło ponad 3 tys. osób.

Udział w międzynarodowych wydarzeniach branżowych to dla nas doskonała okazja na zaprezentowanie naszej bogatej oferty produktowej oraz zwiększenie rozpoznawalności marki GTV. Obecność w Indiach to również możliwość poznania lokalnego rynku oraz jego specyfiki, zaznajomienia się z obowiązującymi tam procedurami handlowymi, a także poznania przyszłych, potencjalnych kontrahentów. Finalnie działania te umożliwią nam rozwój dystrybucji w Indiach – mówi Przemysław Szpojankowski, export manager w GTV.

Indyjski rynek meblarski oraz wyposażenia wnętrz rozwija się dynamicznie. W ciągu dwóch ostatnich lat jego wartość zwiększyła się o blisko 50 proc. - z 976 do 1,4 tys. mld dolarów. Do 2022 roku jego wartość wzrośnie niemal o 100 proc. i będzie wynosiła 2,7 tys. mld dolarów.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ