Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Stoisko firmy GTV na targach we Frankfurcie. Fot. GTV

Stoisko firmy GTV na targach we Frankfurcie. Fot. GTV

  • Autor: mg
  • 19 gru 2018 14:25 (aktualizacja: 20 gru 2018 10:11)

Kierunki rozwoju branży systemów przesuwnych w 2018 roku

Systematyczne wzbogacanie oferty produktowej, intensyfikacja działań proeksportowych i rozbudowa sieci sprzedaży – producenci i dystrybutorzy systemów przesuwnych w bieżącym roku postawili przede wszystkim na stabilizację.

Producenci i dystrybutorzy akcesoriów do drzwi przesuwnych w 2018 roku kładli nacisk na różne aspekty swojej działalności – dotyczy to zarówno kampanii promocyjnych, strategii biznesowych, uzupełniania oferty produktowej, jak też obecności na imprezach o charakterze targowym. Wszystko po to, by maksymalnie wykorzystać rynkową koniunkturę do zwiększenia sprzedaży i umocnienia pozycji poszczególnych marek.

Targi – promocyjna arena

W tegorocznym kalendarzu, podobnie jak w latach poprzednich, ważną rolę odgrywały targi, wykorzystywane jako platforma służąca promocji nowości produktowych oraz nawiązywaniu kontaktów handlowych. Co więcej, czołowe firmy coraz częściej podejmowały decyzje o obecności na imprezach zagranicznych, i to nie tylko w Europie. Wynika to z rosnącej roli eksportu w strategiach sprzedażowych. Sprzedaż zagraniczna staje się nie tylko sposobem na zwiększenie grona odbiorców, ale też poprzez ich dywersyfikację firmy stają się bardziej odporne ekonomicznie na wahania koniunktury na poszczególnych rynkach.

Braliśmy udział w targach w Birmingham oraz Frankfurcie, gdzie pokazaliśmy innowacyjne oświetlenie meblowe. Zgodnie z obecnymi trendami będziemy rozwijać tę dywizję – mówi Mateusz Strzałkowski, koordynator komunikacji marketingowej i PR w firmie GTV Poland. Na targach IMM w Kolonii zaprezentowaliśmy szereg nowych rozwiązań. Ważne dla nas były też ogromne targi „Kitchen & Bath” w Szanghaju oraz wrześniowy „Export Meeting” w Bremie, który zgromadził partnerów Raumplus z ponad 60 krajów. Była to swojego rodzaju „burza mózgów”, w trakcie której staraliśmy się ocenić światowe trendy i kierunki rozwoju – dodaje Tomasz Tymiński, reprezentujący firmę Raumplus.

Przedstawiciele firm pozytywnie oceniają udział w zagranicznych imprezach wystawienniczych i już teraz deklarują swoją obecność na nich także w przyszłym roku. Również w 2019 roku Raumplus weźmie udział w wielu ważnych imprezach branżowych, takich jak styczniowe targi IMM, gdzie zaprezentujemy nową koncepcją stanowiska, czy też majowe „Kitchen & Bath” w Szanghaju – potwierdza Tomasz Tymiński.

Należy jednak dodać, że poszczególne firmy były aktywne także na rynku krajowym. Przykładowo, przez cały 2018 rok w Centrum Kompetencji Sevroll odbywały się szkolenia (zarówno teoretyczne, jak i praktyczne) adresowane do stolarzy, przedstawicieli hurtowni oraz architektów. Ich ważnym dopełnieniem były spotkania organizowane w hurtowniach partnerskich z udziałem Dominika Strzelca, ambasadora marki Sevroll, który prezentował nowości produktowe.

Warto przypomnieć, że rok 2018 był szczególny dla firmy Sevroll-System. Zaczęliśmy rok od niezwykle ważnego dla nas wydarzenia, czyli gali z okazji 20-lecia firmy Sevroll-System. Uroczysty jubileusz odbył się na Zamku Królewskim w Warszawie. Na galę zostali zaproszeni partnerzy firmy Sevroll-System, a prowadzącym był ambasador naszej marki – Dominik Strzelec – opowiada Alina Tomaszewska, dyrektor handlowy w firmie Sevroll-System.

Rośnie rola eksportu

Rok 2018 potwierdził, że eksport wciąż jest ważnym elementem strategii biznesowej poszczególnych firm, a jego rola systematycznie rośnie. Wobec wyhamowania dynamiki na rynku niemieckim, który mimo wszystko wciąż pozostaje głównym odbiorcą produktów polskiego przemysłu meblarskiego, konieczne stało się poszukiwanie alternatywnych rynków zbytu.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ