PARTNER PORTALU

Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Fot. Lectra

Fot. Lectra

  • Autor: bm
  • 15 sty 2018 11:07 (aktualizacja: 18 sty 2018 11:57)

Lectra stawia na rozwiązania cyfrowe i przemysł 4.0

Nowe logo, hasła podkreślające wizerunek marki Lectra na rynku rozwiązań dla przemysłu wykorzystującego tkaniny i skóry, nowa strategia działania - wszystko to ma pokazać producenta jako pioniera w dziedzinie Internetu rzeczy, promowania rozwiązań cyfrowych i wdrażania zasad przemysłu 4.0.

Opracowana wspólnie z agencją ComCorp, nowa tożsamość marki Lectra wyraża ciągłą ewolucję firmy i podkreśla jej pozycję pioniera, wytyczającego szlaki Przemysłu 4.0 w branży. Odświeżony wizerunek wywołuje silne skojarzenia z innowacyjnością, wpisaną w DNA firmy. Nowe, nowoczesne i eleganckie logo podkreśla wysoką pozycję rynkową marki, jej dumę ze współpracy z przedsiębiorstwami o nowoczesnym podejściu do biznesu oraz stopniową, opartą na analizie danych ewolucję oferty. Kwadratowe piksele widoczne w nowej oprawie graficznej materiałów firmy symbolizują rozwój w stronę cyfryzacji. Natomiast tak charakterystyczne dla marki barwy pozostają niezmienione.

Od 2007 roku Lectra jest pionierem w dziedzinie Internetu rzeczy. Marka aktywnie dąży do wdrożenia zasad Przemysłu 4.0, opierając swoją ofertę na gromadzeniu i analizie danych. Koncepcja analityki przemysłowej jest kluczowa dla wdrożenia cyfrowego łańcucha wartości. Umożliwia bowiem współpracę w czasie rzeczywistym zespołów odpowiedzialnych za projektowanie i produkcję z inteligentną fabryką, dostawcami i konsumentami.

Nowa tożsamość marki Lectra stanowi bezpośrednie odzwierciedlenie ewolucji strategii firmy, jej doświadczenia i bogatej historii” oświadcza Alexis Noal, wiceprezes ComCorp. „Nowa tożsamość marki jest owocem ścisłej współpracy poszczególnych zespołów i została oparta na rozmowach z klientami i partnerami firmy Lectra.”

Rok 2017 był jednym z najbardziej ekscytujących dla spółki Lectra, ponieważ rozpoczął się ogłoszeniem nowej strategii, opracowanej z myślą o wsparciu naszych klientów w sprawnym wejściu w erę Przemysłu 4.0. Strategia ta była inspiracją do odświeżenia fundamentów naszej marki. Nowa tożsamość marki Lectra, którą mamy dziś przyjemność przedstawić, wyraża dynamikę naszej firmy, jej śmiałą wizję i ambicję” - podkreśliła Céline Choussy Bedouet, dyrektor ds. marketingu i komunikacji.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ