Biznesmeblowy.pl

Inspirations close to you - pod takim hasłem Pfleiderer będzie promował swoje nowe kolekcje na targach Bau w Monachium. Fot. Pfleiderer

Pfleiderer wkrótce zaprezentuje swoje nowe kolekcje

  • Autor: mg
  • 14 gru 2016 11:56 (aktualizacja: 15 gru 2016 08:12)

Podczas targów "Bau", które odbędą się w Monachium 16-21 stycznia 2017 roku, Pfleiderer zaprezentuje pod hasłem „Inspirations close to you” swoje nowe kolekcje. Na szczególną uwagę zasługiwać będzie „Kolekcja Design 2017-2020“ - wybór dekorów będących odpowiedzią na najnowsze trendy wnętrzarskie.

Eksperci firmy Pfleiderer podzielili produkty, które będa promowane na targach "Bau", na trzy grupy: surowe materiały drewnopochodne, materiały dekoracyjne oraz laminaty HPL. W ten sposób stworzyli programy dla różnych zastosowań oraz grup klientów. 

Poprzez kolekcję obejmującą cały koncern stworzyliśmy ofertę dekorów, struktur i formatów wyjątkową w całej swojej rozciągłości - stwierdza Michael Wolff, prezes zarządu Pfleiderer Group. Tym samym bardziej niż kiedykolwiek spełniamy nasz wymóg bycia wiodącym europejskim dostawcą wyjątkowych produktów drewnopochodnych wysokiej jakości. Oferujemy wybitne kompetencje w zakresie powierzchni dekoracyjnych, usługi serwisowe nastawione na klienta oraz, co równie ważne, konsekwentnie działamy długofalowo.

W poprzednich miesiącach firma dopasowała swoje spółki-córki pod względem struktury i zintegrowała je z Pfleiderer Group. W ten sposób nie tylko stworzyła nową, jednolitą w całym koncernie kolekcję produktów, lecz także umocniła swoją pozycję wiodącego europejskiego producenta wyrobów drewnopochodnych.

Jako One Pfleiderer zyskujemy nowe szanse rozwoju - wyjaśnia Michael Wolff. Dzięki jednolitym strukturom w Niemczech i w Polsce skróciliśmy procesy decyzyjne wewnątrz koncernu. Oprócz licznych synergii, ma to tę zaletę, że możemy teraz szybciej reagować na trendy rynkowe i pchnąć naprzód przyszłościowe innowacje.

Firma już teraz zapowiada kolejne inwestycje w 2017 roku. W roku 2017 znów zainwestujemy ok. 50-60 mln euro we wzrost produktywności naszych fabryk - zapowiada Wolff. Dzięki najnowszym technologiom możemy ponadto coraz bardziej przychylić się do potrzeb naszych klientów - niezależnie od tego, w którym zakątku Europy mieszkają - dodaje.

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ

POPULARNE


NEWSLETTER BIZNESMEBLOWY.PL

Najciekawsze artykuły z serwisu BiznesMeblowy.pl codziennie w Twojej skrzynce