Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Fot. Shutterstock.

Fot. Shutterstock.

  • Autor: bm
  • 18 wrz 2019 10:36 (aktualizacja: 19 wrz 2019 12:58)

Produkcja mebli tapicerowanych - co wpływa na jej rozwój?

Produkcja mebli tapicerowanych stanowi ponad 1/3 polskiej branży meblarskiej. Rozwój produkcji z roku na rok jest coraz słabszy, z uwagi m. in. na koncentrację sektora meblarskiego na rynkach europejskich i niskie tempo rozwoju gospodarki unijnej. Jakie jeszcze czynniki blokują rozwój produkcji tapicerki?

Firma Lectra i B+R Studio przeprowadzili badanie rynku mebli tapicerowanych, żeby zidentyfikować
obecne wyzwania, trendy oraz strategie rozwoju. Opracowany na tej podstawie raport ma pomóc wielu firmom znaleźć rozwiązanie, odpowiedzieć na pytanie, jak wykorzystać szansę i dopasować się do panujących na rynku trendów, a w rezultacie zwiększyć zyski i rozwinąć sprzedaż. Badani najczęściej wskazywali następujące wyzwania, przed którymi stoją ich firmy:

1. rosnące koszty produkcji;

2. brak ludzi do pracy;

3. personalizacja, kastomizacja produktu;

4. współpraca z projektantami;

5. szybkie wprowadzenie nowych modeli na rynek;

6. konkurencja na rynku;

7. skrócenie czasu dostawy do klienta;

8. zmniejszenie liczby reklamacji

Jak poradzić sobie z wymienionymi wyzwaniami? Odpowiedź na to pytanie znajdziecie w raporcie, który można pobrać ze strony: http://bit.ly/8Wyzwan_Lectra


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ