Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Dni Otwarte firmy Würth Polska w Białymstoku. Fot. Mariusz Golak

Dni Otwarte firmy Würth Polska w Białymstoku. Fot. Mariusz Golak

  • Autor: mg
  • 05 kwi 2018 14:21 (aktualizacja: 09 kwi 2018 08:01)

Würth Polska otrzymał "Gazelę Biznesu"

Würth Polska został wyróżniony w rankingu "Gazele Biznesu". Podstawą oceny były wyniki finansowe osiągnięte w ciągu ostatnich trzech lat.

W rankingu "Gazele Biznesu", przygotowanym przez wywiadownię gospodarczą Coface Poland, brane są pod uwagę wyniki finansowe najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich przedsiębiorstw z ostatnich 3 lat. Tytuł otrzymują przedsiebiorstwa, które odnotowały wzrost przychodów ze sprzedaży na przestrzeni badanego okresu.

Jak zapewnia dyrektor marketingu firmy, w osiągnięciu sukcesu pomogła strategia multikanałowości. Za nami bardzo dobry rok i mamy już konkretne plany na rok 2018, które pomogą nam utrzymać obecną dynamikę wzrostu. Chcemy dalej rozwijać naszą sieć sklepów stacjonarnych, które umożliwiają nam prezentację szerokiego asortymentu Würth Polska dostępnego od ręki
i zaspokajającego potrzeby klientów z różnych branż. W obecnym roku otworzyliśmy już nasz największy sklep w Polsce, którego powierzchnia przekracza 300 m2 i planujemy otwarcie jeszcze 4 nowych obiektów w różnych regionach naszego kraju – mówi Robert Karolak, dyrektor marketingu Würth Polska. Wybierając lokale pod nowe sklepy, kierujemy się wygodą naszych klientów i bliskością do ich miejsca pracy. Dlatego stawiamy na obiekty w dogodnej lokalizacji, do których można łatwo i szybko dojechać dzięki pobliskim głównym arteriom, dysponujące obszernym parkingiem – dodaje Karolak. 

Würth Polska stawia także na rozwój e-biznesu. W 2015 roku firma uruchomiła nową wersję platformy handlowej. Nowy sklep internetowy został wzbogacony o wiele dodatkowych opcji, dzięki którym witryna stała się jeszcze prostsza w obsłudze. Z kolei w sierpniu 2017 roku Würth Polska uruchomił aplikację mobilną na urządzenia z systemami: Android, iOS oraz Windows Mobile, która umożliwia szybkie i łatwe zamówienie produktów. Jednak, jak zapowiada Dyrektor Marketingu Würth Polska, to nie koniec rozwoju w tym sektorze biznesu.

Jednoczesna obecność w przestrzeni offline i online świetnie się uzupełnia, a także jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów. Dzięki wielu kanałom sprzedaży mogą oni wybrać sposób zakupu adekwatny do aktualnych potrzeb, czyli kupić produkty w sklepie stacjonarnym, zamówić przez Internet - i tu zarówno przez platformę handlową, jak i aplikację mobilną - lub u naszego przedstawiciela handlowego. W bieżącym roku planujemy również oddać do dyspozycji naszych klientów responsywną wersję naszego sklepu internetowego – mówi Robert Karolak. I dodaje: Wdrożenie strategii sprzedaży wielokanałowości to skuteczne narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej, a co za tym idzie – klucz do sukcesu w biznesie.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ