Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Jednym z pierwszych działań w ramach nowej strategii jest publikacja – po raz pierwszy w historii firmy – inspiracyjnego katalogu. Wydawnictwo – przygotowane  pod artystycznym kierunkiem włoskiego Studiopepe i zawierające nastrojowe zdjęcia, których autorem jest Andrea Ferrari – przenosi nas do wnętrz, które włoska marka pomaga kreować już od ponad 4 dekad. Fot. Alcantara/Dekoma

Jednym z pierwszych działań w ramach nowej strategii jest publikacja – po raz pierwszy w historii firmy – inspiracyjnego katalogu. Wydawnictwo – przygotowane pod artystycznym kierunkiem włoskiego Studiopepe i zawierające nastrojowe zdjęcia, których autorem jest Andrea Ferrari – przenosi nas do wnętrz, które włoska marka pomaga kreować już od ponad 4 dekad. Fot. Alcantara/Dekoma

  • Autor: Redakcja Biznesmeblowy.pl
  • 04 gru 2019 17:52 (aktualizacja: 04 gru 2019 17:53)

Włoska marka Alcantara zmienia strategię działania

Włoska marka, reprezentowana na polskim rynku przez Dekomę, zmieniła w tym roku swoje logo. To symbol nowej strategii działania, zorientowanej na kreowanie wzorniczych trendów, dostarczanie inspiracji oraz współpracę z markami i osobowościami w dziedzinie designu, sztuki, mody i architektury.

Nowe logo włoskiej marki wyraża jej nowy kierunek rozwoju, skoncentrowany na kreatywności, wiedzy, doświadczeniu i unikalnych umiejętnościach nie tylko pracowników Alcantara®, ale też wszystkich, którzy mogą stosować ją w swojej pracy tworząc piękne meble, wnętrza, stroje, akcesoria, auta i dziesiątki innych obiektów. A po Alcantarę sięgają takie talenty, jak Yohji Yamamoto, Formafantasma czy Alberto Biasi.

Jednym z pierwszych działań w ramach nowej strategii jest publikacja – po raz pierwszy w historii firmy – inspiracyjnego katalogu. Wydawnictwo – przygotowane pod artystycznym kierunkiem włoskiego Studiopepe i zawierające nastrojowe zdjęcia, których autorem jest Andrea Ferrari – przenosi nas do wnętrz, które włoska marka pomaga kreować już od ponad 4 dekad. Stylowe aranżacje obrazują to, co jest atutami Alcantary: piękno, jakość, szerokie możliwości zastosowania i technologiczne innowacje.

Kanwą katalogu „Words of Interiors” Alcantara® jest opowieść o świecie wnętrz inspirowaną klasykami literatury: Francisem Scottem Fitzgeraldem, Wiliamem Thackerayem, Josephem Conradem i Virginią Woolf. 5 fragmentów powieści przenosi nas do przestrzeni, które łączą włoski styl i szyk z estetycznymi, funkcjonalnymi i środowiskowymi walorami Alcantara®. Z relaksującego Salonu przenosimy się do zacisznej Sypialni; z Baru, gdzie krzyżują się ludzkie ścieżki i ścierają charaktery, wędrujemy do Butiku - współczesnej świątyni piękna. Na końcu czeka zaś na nas Biuro – miejsce, które łączy kreatywność i racjonalność.

Aranżacje te udowadniają, jak wiele możliwości zastosowań ma Alcantara® we wnętrzach prywatnych oraz publicznych. Pokazują też obecny kierunek rozwoju marki, która nie zapominając o swoim innowacyjnym charakterze, wykorzystuje technologię, by poszukiwać nowych wzorów i rozwiązań; by we współpracy z projektantami, takimi jak chociażby Inga Sempe, kreować własny styl i estetyczny język.

Nowy katalog to wyraz tego czym jest Alcantara®: nieodłącznym elementem naszego współczesnego stylu życia, przyciągającym wzrok zaproszeniem, by poczuć fakturę, paletą kolorów i wzorów, która zachęca do tworzenia zaskakujących projektów.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ