Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Fot. Abra Meble

Fot. Abra Meble

  • Autor: mg
  • 09 paź 2018 12:37 (aktualizacja: 09 paź 2018 14:20)

Abra Meble ma nową agencję reklamową

Sieć sklepów Abra Meble została nowym klientem agencji Booost. Przygotowana przez nią kampania reklamowa potrwa kilka miesięcy.

Według specjalistów z agencji Booost, kampania sprzedażowa Abra Meble będzie opierała się na big data i hiperspersonalizowanym przekazie do konsumentów w czasie rzeczywistym. Klient będzie się rozliczał z agencją w modelu success fee.

Prowadząc kampanie w oparciu o big data, wiemy, kim jest klient marki Abra, co i kiedy mu powiedzieć na każdym etapie jego ścieżki zakupowej. Hiperspersonalizowane kreacje dostosowane są do realnych potrzeb konsumentów, co ma ogromny wpływ na ich aktywizację, a finalnie na domknięcie sprzedaży - komentuje dla portalu Wirtualnemedia Łucja Gdala, managing partner agencji Booost.

 


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ