Biznesmeblowy.pl

Pająk, Hubert, lat 9

Chłopiec z Polski wygrał konkurs IKEA

  • Autor: bm
  • 09 lut 2017 14:28 (aktualizacja: 12 lut 2017 14:41)

Rozstrzygnięto międzynarodową edycję konkursu na projekt pluszaka marzeń w ramach kampanii społecznej IKEA „Zabawa to poważna sprawa”. Spośród 70 tys. nadesłanych prac na całym świecie jury wybrało 10 najciekawszych, w gronie których znalazł się projekt 9-letniego Huberta z Białegostoku.

Zwycięskie rysunki będą inspiracją do stworzenia limitowanej serii pluszaków, która jeszcze jesienią tego roku trafi do sklepów IKEA na całym świecie. Kolekcja będąca dziełem najmłodszych projektantów z całego świata, w tym również Huberta z Białegostoku, stanie się częścią kolejnej odsłony kampanii „Zabawa to poważna sprawa”. Podobnie jak w pierwszej edycji, również podczas kolejnej, od każdej zabawki IKEA Foundation przekaże 1 euro na rzecz programów wspierających prawo dzieci do zabawy i rozwoju. Poza rysunkiem z Polski do ścisłego finału zakwalifikowały się także projekty dzieci z Niemiec, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Stanów Zjednoczonych, Bułgarii, Rosji, Japonii, Korei Południowej, Austrii i Australii.

Konkurs rysunkowy na projekt pluszaka marzeń jest częścią kampanii społecznej „Zabawa to poważna sprawa”, w ramach której IKEA wspiera prawo dzieci do zabawy i rozwoju w najbiedniejszych regionach świata. Praca Huberta była jedną z 4000 projektów zgłoszonych w Polsce, spośród których wybrano 20 najbardziej kreatywnych. Każdy ze zwycięzców otrzymał pluszaka uszytego według własnego pomysłu. 

 „Jesteśmy bardzo dumni, że w gronie zwycięzców znalazł się młody „projektant” z Polski. To ogromne wyróżnienie, a także wielka radość, że możemy realizować przedsięwzięcie, które wyzwala dziecięcą kreatywność oraz pomaga najmłodszym spełniać marzenia i rozwijać się poprzez zabawę. Liczba rysunków zgłoszonych na całym świecie udowadnia, że dzieci chętnie angażują się w działania na rzecz swoich rówieśników. Rysunek Huberta, podobnie jak prace pozostałych laureatów, pokazuje, że w najmłodszych drzemią nieskończone pokłady wyobraźni. Nam dorosłym nie pozostaje nic innego jak wspierać dzieciaki, zachęcać je do zabawy i kibicować im w rozwoju ich pasji” – podkreśla Agata Czachórska Specjalista ds. komunikacji korporacyjnej, IKEA Retail w Polsce.

WASZE KOMENTARZE (1) + DODAJ KOMENTARZ

POPULARNE


NEWSLETTER BIZNESMEBLOWY.PL

Najciekawsze artykuły z serwisu BiznesMeblowy.pl codziennie w Twojej skrzynce