PARTNER PORTALU:

Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Fot. Archiwum

Fot. Archiwum

  • Autor:
  • 03 sty 2006 00:00

Cztery trendy roku 2006 kolońskich targów

Szukamy przedmiotów, które łączą nowoczesną technologię z emocjonalnym ładunkiem – tak można podsumować wnioski z tegorocznej prognozy trendów w dziedzinie wyposażenia wnętrz przygotowanej przez radę ekspertów zaproszonych do współpracy przez Targi Kolońskie.

Moda w wyposażeniu wnętrz to zjawisko bardzo złożone: trendy formują się bardzo długo, rozwijają się i ewoluują. Wszystko zaś zależy od naszych, zmieniających się potrzeb. Zdaniem ekspertów współczesny konsument poszukuje równie często rzeczy nowoczesnych, wybiegających śmiało w przyszłość, co cofa się w przeszłość, do wyidealizowanej krainy wspomnień z dzieciństwa. Nowe produkty często odwołują się do stylistyki retro, klasykę wzbogacamy elementami współczesnymi, a nawet futurystycznymi. Ciągłość pewnych zjawisk idzie w parze z innowacyjnością, nowe przedmioty często odwołują się do tych już istniejących.

Rada ekspertów, powołana przez Targi Kolońskie (w składzie: Tom Dixon – projektant, dyrektor kreatywny sieci Habitat, Marie O’Mahony – specjalistka w dziedzinie nowoczesnych tkanin i technologii, Reiko Miyamoto – projektantka prowadząca znaną japońską agencję projektową Curiosity, Eero Koivisto – projektant i architekt ze Szwecji, Chantal Hamaide – redaktor naczelny francuskiego magazynu „Intramuros”, Ilse Crawford – ekspert w dziedzinie wzornictwa, autorka książek poświęconych wyposażeniu wnętrz, projektantka, konsultant wielu firm produkujących wyposażenie wnętrz), swoje prognozy na rok 2006 zawarła w postaci 4 trendów: „Opowieści rzeczy”, „Technologia natury”, „Nowe nowe”, „Nowe rytuały”.

Podobnie jak w roku ubiegłym opublikowano specjalny katalog, który je prezentuje. Również podczas targów „IMM cologne 2006” będziemy mogli zobaczyć specjalne ekspozycje interpretujące te trendy w odniesieniu do poszczególnych sektorów rynkowej oferty.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ