Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Jesienne wnętrze to nie tylko odpowiednio dobrane meble, ale też dodatki. Fot. Dekoria.pl

Jesienne wnętrze to nie tylko odpowiednio dobrane meble, ale też dodatki. Fot. Dekoria.pl

  • Autor: mg
  • 28 lut 2018 10:49 (aktualizacja: 28 lut 2018 11:28)

Dekoria.pl otrzymała "Laur Konsumenta 2018"

Dekoria.pl, polska firma specjalizująca się w produkcji tekstyliów domowych i dekoracji wnętrz, zdobyła "Złote Godło" – najwyższe wyróżnienie w konkursie "Laur Konsumenta". Marka zdobyła uznanie klientów w kategorii "internetowa sprzedaż artykułów do dekoracji i aranżacji wnętrz".

W tegorocznej edycji "Lauru Konsumenta" Dekoria.pl została uznana przez klientów za najlepszą markę. Firma otrzymała największą liczbę głosów w kategorii "internetowa sprzedaż artykułów do dekoracji i aranżacji wnętrz".

 "Laur Konsumenta" to ogólnopolski konkurs, w którym wyłaniane są najpopularniejsze produkty i marki w swoich kategoriach. O zdobyciu nagrody decyduje liczba głosów oddanych w sondażach telefonicznych i internetowych. To właśnie klienci wybierają zwycięzców i przyznają im złoty, srebrny lub brązowy "Laur Konsumenta".

Dekoria.pl to jeden z największych sklepów internetowych. Oferuje ponad 50 tys. produktów wykorzystywanych do dekoracji wnętrz. Firma nie tylko działa na rynku polskim, ale też posiada kilkanaście e-sklepów zagranicznych. Historia marki rozpoczęła się w 1993 roku, kiedy Jerzy Franckiewicz założył firmę Franc-Textil. Marka Dekoria.pl została zarejestrowana w 2005 roku. Przedsiębiorstwo zatrudnia ponad 250 osób.

 


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ