PARTNER PORTALU

Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

"SitOn", Nowy Styl. Fot. Archiwum

"SitOn", Nowy Styl. Fot. Archiwum

  • Autor:
  • 27 gru 2013 18:01

Dłuższe życie krzeseł według Nowego Stylu

Nowy Styl uruchomił pierwszą w Polsce sieć autoryzowanych punktów serwisu pogwarancyjnego.

Firma wyselekcjonowała 46 autoryzowanych punktów serwisowych wśród partnerów, którzy mogą poszczycić się długoletnim doświadczeniem w obsłudze produktów Nowego Stylu, mających sprawdzony zespół fachowców i odpowiednie zaplecze techniczne. Punkty będą działać w oparciu o jasne reguły dotyczące doboru podzespołów, czasu oczekiwania na usługę czy koszt naprawy krzesła. Wszystkie usługi wykonywane będą zgodnie z zasugerowanym przez firmę, jednolitym cennikiem dla całego kraju. Punkty serwisowe oznaczone będą certyfikatem i specjalnym znakiem świadczącym o spełnieniu wszystkich wymogów i standardów obowiązujących w firmie.

Nowy Styl zamierza przeprowadzić wśród wybranych punktów serwisu pogwarancyjnego dodatkowe szkolenia. Rozmieszczenie poszczególnych punktów sieci na terenie całego kraju będzie uwzględniało gęstość zaludnienia i popularność produktów Nowego Stylu. Przedstawiciele firmy zapewniają, że punkty serwisowe znajdą się w każdym większym ośrodku miejskim. 


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ