Biznesmeblowy.pl

"SitOn", Nowy Styl. Fot. Archiwum

Dłuższe życie krzeseł według Nowego Stylu

  • Autor:
  • 27 gru 2013 18:01

Nowy Styl uruchomił pierwszą w Polsce sieć autoryzowanych punktów serwisu pogwarancyjnego.

Firma wyselekcjonowała 46 autoryzowanych punktów serwisowych wśród partnerów, którzy mogą poszczycić się długoletnim doświadczeniem w obsłudze produktów Nowego Stylu, mających sprawdzony zespół fachowców i odpowiednie zaplecze techniczne. Punkty będą działać w oparciu o jasne reguły dotyczące doboru podzespołów, czasu oczekiwania na usługę czy koszt naprawy krzesła. Wszystkie usługi wykonywane będą zgodnie z zasugerowanym przez firmę, jednolitym cennikiem dla całego kraju. Punkty serwisowe oznaczone będą certyfikatem i specjalnym znakiem świadczącym o spełnieniu wszystkich wymogów i standardów obowiązujących w firmie.

Nowy Styl zamierza przeprowadzić wśród wybranych punktów serwisu pogwarancyjnego dodatkowe szkolenia. Rozmieszczenie poszczególnych punktów sieci na terenie całego kraju będzie uwzględniało gęstość zaludnienia i popularność produktów Nowego Stylu. Przedstawiciele firmy zapewniają, że punkty serwisowe znajdą się w każdym większym ośrodku miejskim. 

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ

POPULARNE


NEWSLETTER BIZNESMEBLOWY.PL

Najciekawsze artykuły z serwisu BiznesMeblowy.pl codziennie w Twojej skrzynce