Biznesmeblowy.pl

Realizacja Forbis Group

Dostawca rozwiązań dla obiektów publicznych poszerza swoją ofertę

  • Autor: bm
  • 30 sie 2017 12:19 (aktualizacja: 31 sie 2017 08:49)

Wsparcie w zakresie technicznego utrzymania lokalizacji sieci handlowych to jedna z nowych usług, jakie wprowadza do swojego portfolio Forbis Group – dostawca rozwiązań wnętrzarskich dla przestrzeni komercyjnych. Od 2017 roku Forbis Group przynależy do grupy kapitałowej Paged.

Firma projektowo – wykonawcza Forbis Group, jeden z wiodących krajowych dostawców usługi fit-out dla przestrzeni komercyjnych rozszerza swoją ofertę. W wachlarzu jej usług znajdą się działania z zakresu Maintenance Management oraz pomoc we wdrożeniu strategii Omnichannel. 

W ramach usługi Maintenance Management firma będzie oferowała swoim klientom zarządzanie przeglądami planowymi (tzw. PPM – Planned Preventive Maintenance), czyli układaniem planów przeglądowych dla poszczególnych placówek i całej sieci, a także dopilnowanie serwisów - zarówno pod kątem wykonania przeglądów w odpowiednim czasie, jak i pod kątem jakości prac. W ramach Maintenance Management firma proponuje także odciążenie klienta w zakresie zarządzania usterkami. Po jej stronie leży wówczas reakcja na zdarzenia nieplanowane – usuwanie usterek i awarii w trybach ustalonych z klientem, drobne prace naprawczo - budowlane, wsparcie procesowe i inne. "Dla każdego klienta przygotowujemy indywidualny harmonogram prac przeglądowych. Każdy ma możliwość zdefiniowania zarówno priorytetów, jak i czasów reakcji według własnych potrzeb" – podkreśla członek zarządu Forbis Group, Marcin Powierza.

Forbis Group doskonale rozumie zmiany i realia panujące na rynku handlowym. Od dłuższego czasu pracuje w duchu omnichannel, który jest obecnie jednym z najważniejszym trendów w branży. Zgodnie z nim, wszystkie dostępne kanały sprzedaży muszą stanowić spójną całość. Jednolita musi być strategia marketingowa, polityka cenowa i rabatowa, programy lojalnościowe. Dlatego, projektując shop concepty, już teraz firma proponuje swoim klientom rozwiązania technologiczne, pozwalające na płynne połączenie sprzedaży stacjonarnej ze sklepem online, takie jak np. samoobsługowe kioski multimedialne, czy inne rozwiązania z zakresu digital signage. Kolejnym krokiem naprzód ma być równoległa pomoc klientom w tworzeniu lub udoskonalaniu ich platformy e-commerce, tak, aby nawiązywała ona do tworzonych konceptów stacjonarnych. "Dzięki poszerzeniu naszej oferty będziemy w stanie obsłużyć kompleksowo także firmy, które równolegle chcą rozwijać kanały sprzedaży online i offline" – zaznacza Marcin Powierza.  

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ

POPULARNE


NEWSLETTER BIZNESMEBLOWY.PL

Najciekawsze artykuły z serwisu BiznesMeblowy.pl codziennie w Twojej skrzynce