Biznesmeblowy.pl

Fot. Komandor

Dwie prestiżowe nagrody dla firmy Komandor

  • Autor: bm
  • 20 lis 2017 09:07 (aktualizacja: 22 lis 2017 13:53)

Firma Komandor została doceniona przez klientów, o czym świadczy przyznanie w ostatnim czasie dwóch prestiżowych nagród: Laur Klienta oraz Konsumencki Lider Jakości. "Obie otrzymane nagrody są dla firmy niezwykle cenne, ponieważ przyznali je sami klienci." - podkreśla Katarzyna Drabik, zastępca dyrektora marketingu grupy Komandor.

Laur Klienta to coroczny plebiscyt, w którym biorą udział produkty oraz usługi dostępne na polskim rynku. Co ważne, nagrody są przyznawane na podstawie zebranych opinii wśród klientów, których dobór oddaje strukturę społeczeństwa. Komandor może pochwalić się otrzymaniem złotego godła w plebiscycie „Laur Klienta 2017” w kategorii: „Producenci systemów do zabudowy wnęk i szaf”.

Komandor otrzymał również nagrodę w konkursie Konsumencki Lider Jakości zdobywając 57,4% głosów respondentów. Jest to ogólnopolski program konsumencki, prowadzony przez Redakcję Strefy Gospodarki, niezależnego dodatku dystrybuowanego z Dziennikiem Gazetą Prawną. Jego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku. Opinia dotycząca usług i produktów jest zbierana na kilka sposobów poprzez: badania kwestionariuszowe, badanie pilotażowe na losowo wybranej grupie konsumentów, badanie face-to-face z konsumentami oraz badanie opinii przeprowadzone za pośrednictwem kanału on-line. W badaniu tym, co warto podkreślić, klienci uzasadniają swój wybór, wskazując na najważniejsze dla nich cechy, jakie zdecydowały o wyborze konkretnej firmy. W przypadku Komandora docenione przez klientów zostały zarówno świetna jakość produktów, ich ciekawy wygląd i nowoczesność, a także wieloletnie doświadczenie firmy na rynku meblowym.

"Obie otrzymane nagrody są dla firmy niezwykle cenne, ponieważ przyznali je sami klienci. Jest to doskonałe podsumowanie nie tylko jubileuszowego dla Komandora roku, ale również 25 lat funkcjonowania na rynku. Zaufanie i opinia klientów to dla nas jednocześnie motywacją do jeszcze bardziej wytężonej pracy i podnoszenia jakości produktów oraz usług. Dziękujemy klientom za te wyróżnienia" - mówi Katarzyna Drabik, zastępca dyrektora marketingu grupy Komandor.

 

 

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ

POPULARNE


NEWSLETTER BIZNESMEBLOWY.PL

Najciekawsze artykuły z serwisu BiznesMeblowy.pl codziennie w Twojej skrzynce