Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Biurko Marida w kampanii Forte. Fot. Forte

Biurko Marida w kampanii Forte. Fot. Forte

  • Autor: bm
  • 29 sie 2018 09:51 (aktualizacja: 30 sie 2018 11:10)

Firma Forte rozpoczęła nową kampanię marketingową

Meble mogą współtworzyć życie i historię rodziny - udowadnia to najnowsza kampania Fabryk Mebli Forte, w której to meble "opowiadają" historie swoich użytkowników.

Twórcy kampanii „Tworzymy meblowe historie” zaproponowali opowieści, które skłaniają do wzruszeń, bawią i inspirują. W emocjonalny sposób przywołują ważne momenty z życia rodzinnego oraz pokazują, jak meble mogą współtworzyć codzienne historie i wyjątkowe relacje między ludźmi. Cztery spoty można oglądać w Internecie od 10 sierpnia br.

Pierwsza historia opowiada o marzeniach małej dziewczynki, która pragnie mieć kota, a biurko towarzyszy jej, gdy rysuje swojego wymarzonego przyjaciela. Następna to opowieść komody o tym, że warto przechowywać cenne pamiątki, szczególnie, jeśli wkrótce para młodych ludzi zostanie rodzicami. Stół jest świadkiem rozwoju bezcennej relacji babci z wnukiem, a szafa opowiada o tym, jak dorastająca córka pomaga mamie wybrać strój na randkę z tatą. Wszystkie historie skomponowane są w taki sposób, że dopiero na samym ich końcu dowiadujemy się, iż świadkiem wydarzeń i narratorem opowieści jest mebel.

Koncepcja oparta na haśle „Tworzymy meblowe historie” z jednej strony wskazuje na produkcyjny charakter firmy jako „twórców”, z drugiej strony umieszcza mebel w centrum historii ich użytkowników. W komunikacji nowego hasła ważne jest także jego graficzne przedstawienie. W słowie „meblowe” litera w przedstawiona jest w formie serca. To nawiązuje do uczuć i pasji, jakie pracownicy Forte wkładają w swoją pracę, ale także, jakie wiążą się z meblowaniem pokoi, pierwszych mieszkań, zakupów mebli przez klientów. 


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ