PARTNER PORTALU

Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

  • Autor:
  • 27 gru 2013 18:01

Firma roku 2007: Nowy Styl

Rozmowa z Adamem i Jerzym Krzanowskimi, polskimi współwłaścicielami firmy Nowy Styl.

Rok 2007 był dla Nowego Stylu szczególny: firma obchodziła 15-lecie istnienia, wyprodukowała 50-milionowe krzesło. Czy można prosić o krótkie podsumowanie tych 15 lat? Może jakieś mniej poważne sytuacje…

Zakładając Nowy Styl w maju 1992 r. nie myśleliśmy, że stworzymy tak wielką firmę. Marzyliśmy o firmie, która da spokojny byt naszym rodzinom i może jeszcze kilkorgu przyjaciół. Wciąż stawialiśmy sobie pytanie „co dalej?”, „jak wyprzedzić konkurencję?” i rozwijaliśmy produkcję. Nie baliśmy się nowych wyzwań, bo mieliśmy grono oddanych firmie przyjaciół, zarówno wśród pracowników, jak i partnerów handlowych. Z wieloma firmami współpracujemy od 15 lat. Ich właściciele, przy okazji naszego jubileuszu, zostali uhonorowani statuetkami krzesła „Sylwia”, pierwszego modelu w naszej ofercie. Przy tej okazji dzielili się wspomnieniami z początków współpracy. Uzmysłowiliśmy sobie, że do wielu z nich nie trafiliśmy w wyniku celowych działań, ale przypadkowo – bo zabrakło nam paliwa, bo podsłuchali prezentację naszej firmy w jakimś sklepie meblowym, bo członek ich rodziny coś dobrego słyszał o naszej firmie.
Pyta Pan o sytuacje zabawne. Do dziś wspomina się w firmie i wśród partnerów handlowych poloneza, który był naszym pierwszym samochodem dostawczym... Wiele osób opowiada o podróży na spotkanie integracyjne w Bieszczady, kiedy to autobus wpadł w zaspę i trzeba było go wypchnąć wspólnymi siłami. Wspomina się też sytuację, gdy klient zamówił „krzesło bez oparć”. Tyle, że on myślał o podłokietnikach, a nasza pracownica o prawdziwych oparciach i takie krzesła zostały wysłane. Wśród załogi żywa jest opowieść o kilku butelkach wina, które przyjechały z Włoch dla Adama. Przez kilka dni nikt się nimi nie interesował, więc Dyrektor ds. Eksportu użył ich jako „nagrody” po ciężkim dniu pracy...

Rok 2007 to nie tylko święta i rocznice, ale także m.in. inwestycje. Co zmieniają one w rynkowej pozycji firmy na rynku polskim i europejskim?

Od lat wypracowane zyski inwestujemy w rozwój Grupy. Jakiś czas temu powołaliśmy odrębną spółkę BN Office Solution, która zajmuje się sprzedażą mebli biurowych, krzeseł i sof z wyższego segmentu rynku. Powołaliśmy też w naszych strukturach Pion Strategii i Rozwoju Rynków, który ma podpowiadać kierunki rozwoju, ekspansji oraz wydzieliliśmy Dział Forum Seating. Przesunięci do niego pracownicy mają się skoncentrować na rozwoju tej marki, pod którą sprzedajemy zestawy audytoryjne i kinowe oraz krzesła stadionowe. Chcemy jak najlepiej wykorzystać koniunkturę na obiekty widowiskowo-sportowe, która będzie panowała w najbliższych latach na rynku ze względu na środki unijne i zbliżające się mistrzostwa „Euro 2012”.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ