Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

"Aramis" Forte. Fot. Archiwum

"Aramis" Forte. Fot. Archiwum

  • Autor:
  • 29 cze 2006 00:00

Forte wprowadza zmiany - relacja z targów wewnętrznych

Dni Partnerskie Forte, które odbyły się w dniach 5-10 maja br. w salonie firmowym Grupy w Ostrowi Mazowieckiej, były okazją przede wszystkim do prezentacji nowości i spotkań z krajowymi i zagranicznymi gośćmi

Wkrótce faktem stanie się połączenie Fabryk Mebli Forte z siedzibą w Ostrowi Mazowieckiej, Białostockich Fabryk Mebli i Furnela. Grupa Forte przygotowuje zmiany nie tylko na poziomie zarządzania. Plany dotyczą również wprowadzenia bardziej czytelnego podziału oferty i jej sprzedaży. Celem jest m.in. uproszczenie kontaktów handlowych z odbiorcami. Forte liczy na to, że dobra współpraca z dystrybutorami przyczyni się do umocnienia obecności Grupy na rynku krajowym.
Robert Padiasek, dyrektor sprzedaży i marketingu Forte, jest zdania, że warto zainwestować we wzmocnienie marki Forte, jednej z najbardziej rozpoznawalnych przez kupujących meble. Ze względu na zróżnicowanie asortymentu Grupy pod względem materiałów, technologii produkcji, cen i kanałów dystrybucji na targach wewnętrznych sygnalizowany był podział na grupy asortymentowe i odpowiadające im marki.

Nową marką Forte Collection sygnowane są produkty z wyższej półki. Najliczniejszą grupę asortymentową stanowią meble Forte, tańsze i skierowane do szerszej grupy odbiorców niż asortyment z Forte Collection. Trzecią grupą wyrobów są meble popularne znajdujące odbiorców m.in. w sprzedaży masowej. Na nowo zdefiniowane zostały też kuchnie. Forte chce pójść w kierunku wyrobów uniwersalnych. Nowa oferta mebli kuchennych ma być tańsza niż oferowane dotychczas kuchnie markowe. Z drugiej strony, ich standard ma być wyższy niż popularnych mebli z kolekcji „For-mix”. Zdaniem Roberta Padiaska, efektów handlowych wynikających z realizacji nowych pomysłów można się spodziewać w 4 kwartale br.

Podczas Dni Partnerskich zaprezentowano znane już modele w odświeżonym wizerunku lub z elementami podnoszącymi ich jakość np. „Bellagio” z fornirowanymi wnętrzami szuflad. Nowa marka Forte Collection obejmie obecne już na rynku kolekcje, takie jak: „Caprio”, „Island” czy „Tercino”. Jedną z nowości w tej grupie jest zestaw „Merano”, na targach wewnętrznych zaprezentowany w czereśni antycznej. Może stanowić wyposażenie jadalni, pokoju dziennego lub sypialni. O tym, w jaki sposób dobór materiałów i akcesoriów może wpływać na wygląd mebla o określonej formie, można się było przekonać przyglądając się nowemu zestawowi „Orvieto”. Jeden z jego wariantów wykonano w kontrastowym zestawieniu olchy i zebrano. Nadało mu to odważniejszego charakteru niż w olsze podbarwianej. Charakterystyczne były też nóżki i uchwyty na wysoki połysk. Z kolei wśród nowości z marką Forte uwagę zwracały fronty lakierowane na wysoki połysk np. w meblach skrzyniowych „Bravura”. 


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ