Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Forum Branży Łazienkowej

Forum Branży Łazienkowej

  • Autor: Redakcja Rynek Łazienek
  • 21 marz 2018 11:43

Forum Branży Łazienkowej 2018 - zobacz program wydarzenia!

Poznaj najnowsze strategie sprzedaży i marketingu, potrzebne w budowaniu łazienkowego biznesu. Spotkaj się z największymi producentami, dostawcami wiodących marek w branży łazienkowej i zbuduj nowe relacje. Zapraszamy na V edycję Forum Branży Łazienkowej!


Forum Branży Łazienkowej 2018
Na kursie zmian – materiały, technologie, wzornictwo, omnichannel
17 kwietnia 2018 r.
Warszawa, Hotel Sheraton, ul. B. Prusa 3

Forum Branży Łazienkowej to największe w Polsce wydarzenie poświęcone temu sektorowi. Ciekawe dyskusje, inspirujące prezentacje i wystąpienia, wystawa nowych produktów i rozwiązań oraz Gala przyznania nagród w konkursach „Łazienka – Wybór Roku 2018" i „Salon Roku 2018”.

Agenda spotkania

9.30-11.15 

Łazienka premium – przyszłość pod znakiem innowacyjnej łazienki, która nie tylko cieszy oko, ale jest komfortowa i ekologiczna. 
• Łazienka globalnie – co napędza rynek w Europie i potencjał wzrostu 
• Materiały. Jakość i design – globalne trendy w aranżacji luksusowych i ponadczasowych wnętrz łazienkowych 
• Technologie. Rewolucja high-tech w branży łazienkowej 
• Design i ekologia – co więcej możemy zrobić?

Wystąpienie gości specjalnych: Sergio Oliveira i Soraia Costa, ambasadorowie marki Maison Valentina (Portugalia)

Kropka nad „i” – dyskusja podsumowująca

11.15-11.45 
Przerwa kawowa

11.45-12.45 
Wyzwanie – dobra koniunktura. Przyszłość rozwoju branży łazienkowej  
• Musisz to wiedzieć. TOP 100 największych graczy na rynku łazienek 
Głos eksperta: ranking portalu Ryneklazienek.pl na podstawie danych Bisnode Polska. Radosław Zieniewicz, redaktor, Ryneklazienek.pl; Anna Sołomiewicz, redaktor, Lazienka.pl 
Głos branży: przedstawiciele firm, które zajęły czołowe miejsca w rankingu portalu Ryneklazienek.pl 
• Klient. Jakie łazienki chcą mieć Polacy? 
Głos eksperta: Marcelin Matusiak, GfK Polonia 
• Jak zaistnieć w sieci? Czy internet to już najważniejsze narzędzie dotarcia do klienta i budowania wizerunku? 
Głos branży: Marek Przybył, prezes, Łazienkapluspl SA, największy w Polsce sklep online z wyposażeniem łazienek

12.45-13.30 
Lunch

13.30-15.00 
Sala 1 
Design – rynek będzie ewoluował w stronę dobrego wzornictwa 
(prezentacje i sesja dyskusyjna) 
14.30-15.00 Kropka nad „i” – dyskusja podsumowująca

13.30-15.00 
Sala 2 
Warsztaty i prezentacje dla właścicieli i przedstawicieli działów marketingu salonów łazienkowych (stacjonarnych i online) 
• Trudna sztuka visual merchandisingu: jak kreować przestrzeń sklepu by skutecznie konkurować z e-handlem? 
• Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube: gdzie i jak promować swoją markę w social media, by odnieść sukces sprzedażowy 
• Udana współpraca z architektem kluczem do skutecznej sprzedaży, ale jak ją osiągnąć?

15.00-16.00 
Łazienka 50+ - jak przygotować rynek na demograficzną rewolucję? 
(prezentacje i sesja dyskusyjna)

16.30 
Gala wręczenia nagród w konkursach „Łazienka-Wybór Roku 2018” i „Łazienka-Salon Roku 2018”


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ