Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Forum Branży Meblowej 2018

Forum Branży Meblowej 2018

  • Autor: bm
  • 16 lut 2018 17:10 (aktualizacja: 18 lut 2018 15:33)

Forum Branży Meblowej: Eksport z marką czy bez marki?

Poszukiwanie nowych rynków zbytu polskich mebli, promocja produktów eksportowych za granicą, ale także budowanie polskiej marki meblowej opartej na dobrym wzornictwie – to najważniejsze tematy panelu dyskusyjnego pt. „Zmierzamy tam, by być jeszcze lepsi” podczas Forum Branży Meblowej 2018.

W dyskusji, która zainaugurowała tegoroczne Forum Branży Meblowej, wzięli udział: Piotr Chełmiński, prezes firmy Profim, Adam Dmuchowski, export manager firmy Werxal, Jadwiga Husarska-Sobina, projektantka, właścicielka Husarska Design Studio, Janusz Mikołajczyk, prezes firmy Mikomax, Jolanta Sławomirska z Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii, Michał Strzelecki, dyrektor biura Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli, Jan Szynaka, prezes Szynaka Meble, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli.

Paneliści rozmawiali między innymi o tym, jak wygląda aktualna sytuacja polskich eksporterów mebli na rynkach europejskich, a także na rynkach pozaunijnych, które są kierunkiem ekspansji wielu polskich firm. Jako rynki perspektywiczne wymieniano między innymi Stany Zjednoczone czy kraje arabskie. Prelegenci byli jednak zgodni co do jednego – aby zdobywać nowe rynki, trzeba być przede wszystkim konsekwentnym, wiedzieć, do czego się dąży, utrzymywać z danym krajem regularne kontakty i nie zrażać się niepowodzeniami.

Rozmawiano również o wzornictwie mebli i o tym, czy jest możliwe stworzenie tzw. polskiej marki mebli – takiego wizerunku polskich mebli, który jednoznacznie pozytywnie kojarzyłby się z naszym krajem. Tutaj opinie były podzielone. „Powinniśmy nastawić się przede wszystkim na dobry design, dobry produkt, który spełni oczekiwania rynku” - przekonywała Jadwiga Husarska-Sobina. Czy uda się zrealizować związane z marką plany polskich eksporterów? Na pewno warto próbować, ale należy liczyć się z tym, że będzie to trudne i zajmie wiele lat.

 


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ