Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Panele akustyczne Formo. Fot. Grupa Nowy Styl

Panele akustyczne Formo. Fot. Grupa Nowy Styl

  • Autor: bm
  • 06 lut 2019 11:17 (aktualizacja: 07 lut 2019 08:32)

Grupa Nowy Styl chce zwiększyć udział w rynku skandynawskim

Podczas tegorocznej edycji Stockholm Furniture&Light Fair swoją ofertę prezentuje między innymi Grupa Nowy Styl. Motywem przewodnim ekspozycji są naturalne materiały, skandynawskie wzornictwo oraz balans między pracą a życiem prywatnym.

Grupa Nowy Styl działa na rynku skandynawskim od lat, za pośrednictwem dużych dystrybutorów, wśród których powodzeniem cieszą się produkty ekonomiczne. Teraz Grupa chce wprowadzić w Skandynawii ofertę przeznaczoną na rynek projektowy. Uznaliśmy, że z ofertą, którą obecnie posiadamy, możemy powalczyć o większy udział w rynku. Dostosowaliśmy ją bowiem pod kątem regionu, poprzez odpowiednie wzornictwo, ergonomię, materiały i walory ekologiczne produktów – tłumaczy Roman Przybylski, Członek Zarządu oraz Dyrektor Handlowy w Grupie Nowy Styl.

Grupa ma do dyspozycji stoisko o powierzchni niemal 90 m2. Urządzono je w klimacie home-office design, zaś ekspozycję przygotowano specjalnie z myślą o rynku skandynawskim. Jej motywami przewodnimi stały się: stosowane w produktach ekologiczne materiały (drewno i filc), wzornictwo utrzymane w duchu skandynawskim oraz balans między pracą a życiem prywatnym (work-life balance), który uosabia fika – słynna szwedzka tradycja przerwy kawowej w czasie pracy.

Jednym z pierwszych zdań, które słyszy się odwiedzając Szwecję, jest „Ska vi fika?”, czyli zaproszenie na fikę. Gdy przychodzi na nią czas, dosłownie wszyscy przerywają pracę, ponieważ dla Szwedów jest ona niemal świętością. Po przerwie każdy wraca do obowiązków ze świeżą porcją energii. Znaczenie fiki dla zachowania balansu i dobrego samopoczucia zainspirowało nas do stworzenia oferty, którą prezentujemy podczas targów w Sztokholmie – opowiada Agata Zawiślak, Export Sales Manager w Grupie Nowy Styl.

Główną premierą Grupy podczas targów jest krzesło Viden. Jego największymi atutami są zaawansowana ergonomia, funkcjonalność oraz minimalizm formy, czyli cechy najlepiej definiujące filozofię krajów północnej Europy. Firma promuje także nawiązujące wprost do fiki (Office Inspired by Fika) sofy Play&Work oraz linię krzeseł i stolików Tauko.

Fragment ekspozycji poświęcony jest produktom firmy Kusch+Co – niemieckiej spółki, która dołączyła do Grupy Nowy Styl w styczniu br. – Ich wzornictwo oraz naturalne materiały zastosowane do produkcji, ekologiczne i dające wrażenie ciepła, bardzo dobrze wpisują się w gusta Skandynawów, dlatego uznaliśmy, że świetnie uzupełnią naszą ofertę – mówi Roman Przybylski.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ