Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Biuro firmy j-labs zostało urządzone przez Grupę Nowy Styl. Fot. Grupa Nowy Styl

Biuro firmy j-labs zostało urządzone przez Grupę Nowy Styl. Fot. Grupa Nowy Styl

  • Autor: mg
  • 23 wrz 2019 08:55 (aktualizacja: 24 wrz 2019 08:34)

Grupa Nowy Styl przygotowała case study dla firmy j-labs

Firma j-labs przeniosła się do biurowca na krakowskim Zabłociu. Nową przestrzeń urządzili specjaliści z Grupy Nowy Styl, którzy jednocześnie przygotowali case study projektu.

Zakres współpracy obejmował w pierwszej kolejności badanie zadowolenia pracowników j-labs z dotychczasowych warunków biurowych, a także analizę ich potrzeb i oczekiwań w stosunku  do nowej przestrzeni. Na podstawie badań przygotowano odpowiedni space plan, w którym powierzchnię około 750 m2 podzielono na kilka stref: stanowiska pracy przy biurkach dla poszczególnych zespołów, aż 14 sal o różnych funkcjach oraz centralnie położoną kuchnię. Następnie wszystkie strefy zostały wyposażone w ergonomiczne i funkcjonalne meble oraz rozwiązania.

Firma j-labs pozytywnie ocenia efekty aranżacji nowego biura. Stworzyliśmy miejsce pracy w systemie open space, podzielone na strefy w taki sposób, aby przy zachowaniu otwartości całego wnętrza zapewnić naszym pracownikom komfort. Nowe biuro korzystnie wpływa na szybkość wymiany informacji, integrację zespołów oraz na efektywność naszej pracy. Atutem jest również przestrzeń socjalna, gdzie można się na chwilę oderwać i zregenerować – podsumowuje Marta Konopka, communication & PR expert w firmie j-labs.

Nowa przestrzeń dała nam także możliwość organizacji meet’upów, co wpływa pozytywnie na nasz employer branding, oraz mniej formalnych eventów, jak np. Dzień Dziecka, co buduje zaangażowanie wśród naszych pracowników. Udało nam się stworzyć miejsce, w którym życie zawodowe przenika się z życiem prywatnym – dodaje.

Sukces zmiany biura potwierdziły także badania ewaluacyjne przeprowadzone przez specjalistów z Nowego Stylu na zakończenie projektu. Jak zauważa Krzysztof Głut, manager regionu w Grupie Nowy Styl, który odpowiadał za realizację projektu, firma j-labs od pierwszego dnia imponowała mu zaangażowaniem w przeprowadzkę. Widziałem, jak pracownicy żyli projektem nowego biura i cieszyli się, że powstaje. Ta autentyczność od razu rzucała się w oczy. Bardzo sobie to ceniłem – przyznaje.

Po zakończeniu przeprowadzki firma j-labs postanowiła wspólnie z Grupą Nowy Styl przygotować ogólnodostępne case study. W publikacji szczegółowo opisano kolejne etapy realizacji projektu: zwrócono uwagę na kluczowe momenty, opisano ryzyka, a nawet błędy, których nigdy nie da się całkowicie ustrzec. Zawarto w niej wreszcie szereg wskazówek i zakulisowych ciekawostek.

W case study nowego biura j-labs bardzo szczerze i krok po kroku opisaliśmy przebieg całego projektu, dlatego to doskonały punkt odniesienia dla innych firm, które stają przed wyzwaniem zmiany biura – zachęca do zapoznania się z publikacją Krzysztof Głut.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ