PARTNER PORTALU:

Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

System Avaya w Grupie Nowy Styl

System Avaya w Grupie Nowy Styl

  • Autor: bm
  • 06 marz 2019 14:51 (aktualizacja: 10 marz 2019 12:48)

Grupa Nowy Styl wdraża nowoczesny system komunikacji

Kompleksowe rozwiązanie w zakresie komunikacji pozwoli poprawić wydajność biznesową i uprościć infrastrukturę komunikacyjną przedsiębiorstwa. Wprowadzono je w Grupie Nowy Styl.

Grupa Nowy Styl wdrożyła kompleksowe rozwiązania zunifikowanej komunikacji firmy Avaya. Nowoczesny system UC umożliwia prowadzenie komunikacji głosowej, zestawianie wideokonferencji oraz pracę grupową w międzynarodowym środowisku, obejmującym 1600 abonentów z 16 krajów świata.

Jednym z podstawowych założeń modernizacji systemu komunikacyjnego firmy było zastąpienie wszystkich rozwiązań telefonicznych i telekomunikacyjnych przez jednolity, centralnie zarządzany, zintegrowany system, obejmujący wszystkie obiekty i lokalizacje firmy w poszczególnych państwach. Wdrożenie rozwiązań Avaya pozwoliło na pełną unifikację urządzeń i aplikacji oraz na znaczące uproszczenie procesów związanych z administracją i utrzymaniem systemów w ruchu. Nowy system pozwolił też na uproszczenie zarówno komunikacji wewnętrznej pomiędzy lokalizacjami, jak
i zewnętrznej m.in. z podwykonawcami.

Rozwiązania wdrożone w naszej organizacji nie tylko spełniły zakładane cele, ale nawet przekroczyły pokładane w nich oczekiwania. Udało nam się ujednolicić rozproszoną infrastrukturę komunikacyjną, która wcześniej przysparzała wielu problemów, szczególnie w obszarze IT. Teraz możemy zapewnić wszystkim naszym pracownikom pełen zestaw narzędzi komunikacyjnych niezależnie od lokalizacji i kraju, w którym się znajduje. Przy projektach międzynarodowych osoby z różnych krajów mogą w szybki i wygodny sposób wymieniać się informacjami, a w razie konieczności szybko i bezkosztowo zestawić wideokonferencję lub sesję współpracy grupowej – powiedział Michał Wojdyła, IT Support Manager w Grupie Nowy Styl.

Wdrożone systemy wideokonferencyjne pozwoliły na ograniczenie liczby wyjazdów służbowych oraz poszerzenie i znaczące uproszczenie zarówno komunikacji wewnątrz organizacji jak
i z podwykonawcami i partnerami, którzy obecnie mogą dołączać do sesji wideokonferencyjnych organizowanych przez pracowników Grupy Nowy Styl. Użytkownicy mają możliwość współdzielenia dokumentów i pracy nad prezentacjami lub projektami produktów. Dzięki integracji systemu
z kamerami wideo możliwe jest precyzyjne omawianie szczegółów technicznych produktów, kształtu, koloru, designu czy też wyglądu poszczególnych elementów. W 2018 roku pracownicy Grupy Nowy Styl odbyli w sumie ponad 5 tysięcy spotkań online, które trwały ponad 7 tysięcy godzin. Częstotliwość wykorzystania systemów wideokonferencyjnych stale rośnie, a Grupa Nowy Styl planuje dalszą rozbudowę istniejącego środowiska wideokonferencyjnego.

Współczesne rozwiązania dla przedsiębiorstw są tworzone z myślą o spełnianiu specyficznych wymagań stawianych przez firmy: zapewniają znacznie wyższy poziom bezpieczeństwa i komfort pracy, a zarazem umożliwiają skuteczną integrację wszystkich kanałów komunikacji stosowanych w danej organizacji: poczty elektronicznej, telefonów stacjonarnych i komórkowych, wideo, czata oraz innych systemów IT. Jednak bez pełnego zaangażowania użytkowników końcowych nawet najbardziej efektywne rozwiązania nie zostaną właściwie wykorzystane – powiedział Artur Chmielewski, dyrektor zarządzający Avaya Poland.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ