PARTNER PORTALU:

Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Prezentacja raportu Sypialnia przyszłości odbyła się w Kuchni Spotkań IKEA. Fot. IKEA

Prezentacja raportu Sypialnia przyszłości odbyła się w Kuchni Spotkań IKEA. Fot. IKEA

  • Autor: mg
  • 05 lut 2019 08:37 (aktualizacja: 06 lut 2019 12:52)

IKEA rozpoczęła nową kampanię

IKEA rozpoczęła nową kampanię. Tym razem dedykowaną sypialni. Jej oficjalna inauguracja miała miejsce 30 stycznia br. w warszawskiej Kuchni Spotkań IKEA.

Tym razem IKEA postanowiła znaleźć odpowiedź na pytanie o potrzeby Polaków dotyczące korzystania z sypialni. Współpraca z infuture hatalska foresight institute zaowocowała powstaniem raportu „Sypialnia przyszłości”. Jednym z jego kluczowych ustaleń jest potwierdzenie wielofunkcyjnego charakteru tego wnętrza.

Sypialnia jest najbardziej spersonalizowanym pomieszczeniem w domu. To miejsce, w którym możemy być naprawdę sobą. Jest równie wielofunkcyjna co duży pokój - z tą różnicą, że posiada drzwi, które można zamknąć. Są one nie tylko barierą fizyczną, ale i psychologiczną. Wszyscy mamy świadomość tego, że w sypialni wiele się dzieje, lecz rzadko się o tym mówi. Poruszane tematy dotyczą przeważnie jedynie kwestii zdrowego snu oraz funkcjonalnej szafy. Pozostałe aktywności, nie tylko dotyczące seksualności, bywają tematami zbyt intymnymi lub wstydliwymi, żeby o nich dywagować. Chcemy przełamać ten wizerunek sypialni jako miejsca zamkniętego i wyłącznie prywatnego, pokazując, że mamy świadomość tego, jak w rzeczywistości wygląda jej użytkowanie. Zależy nam na zaproponowaniu wielu rozwiązań na jej wyposażenie. Pomoże nam w tym spora dawka humoru, będącego uniwersalnym sposobem na rozmowy o sprawach trudnych – mówi Michał Pronobis-Proński, communication leader w IKEA Retail w Polsce.

W tym roku IKEA przygotowała wiele nowości związanych z wyposażeniem sypialni. Pierwszą z nich była nowa odsłona serii Toma Dixona – "Delakting".


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ