Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Spot kampanii IKEA - Ty jesteś zmianą

Spot kampanii IKEA - Ty jesteś zmianą

  • Autor: bm
  • 15 marz 2018 08:44 (aktualizacja: 15 marz 2018 14:18)

IKEA rozpoczyna nową kampanię na rynku pracy

"Ty jesteś zmianą" - to hasło przewodnie nowej kampanii IKEA, które ma zainspirować do zmian na rynku pracy. Jej celem jest zachęcenie otwartych, aktywnych ludzi do poznawania IKEA jako marki pracodawcy.

"W wizji IKEA zawarta jest idea tworzenia lepszego życia dla wielu, w tym dla naszych pracowników. Kontynuując realizację wizji oraz wsłuchując się w oczekiwania naszych przyszłych pracowników stworzyliśmy kampanię, u której podstaw leży transparentność, autentyczność, potrzeba pracy mającej znaczenie, świadome decydowanie. Chcemy dotrzeć do osób podzielających wartości marki oraz tych, którzy codziennymi wyborami zmieniają otaczającą rzeczywistość na lepsze" – mówi Michał Pióro, Country HR Manager, IKEA Retail w Polsce.

Kampania odpowiada na potrzeby i oczekiwania współczesnych ludzi dotyczących miejsca pracy, w tym świadomego decydowania o wyborze pracodawcy, realnego wpływu na proces, w którym uczestniczą, a także doświadczania i poznawania firmy, jeszcze przed zatrudnieniem.

Pierwszej odsłonie kampanii towarzyszy spot, inspirowany prawdziwymi historiami pracowników IKEA, odwołujące się do wartości marki, w tym m.in.: szukania nowych rozwiązań, poczucia wspólnoty, nieszablonowego myślenia, prostoty, troski o ludzi i planetę. W ten sposób IKEA chce zachęcić osoby, dla których wartości marki są bliskie do poznania lepiej firmy jako pracodawcy. Ułatwi to nowa platforma internetowa IKEA.PL/TWOJASTRONAPRACY oferująca spersonalizowane treści oraz możliwość aplikowania na wybrane stanowisko #poTwojemu.

 


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ