Biznesmeblowy.pl

Fot. IKEA

IKEA wprowadza nowe formy sprzedaży

  • Autor: bm
  • 16 lis 2016 15:06 (aktualizacja: 17 lis 2016 10:12)

IKEA w Polsce stopniowo rozwija nowe formy sprzedaży, dzięki którym klienci sami zdecydują jak, gdzie i kiedy dokonają zakupów. Plan zakłada wprowadzenie sprzedaży mebli przez internet, przy jednoczesnym rozwoju sieci sklepów stacjonarnych. Sklepy online będą wprowadzane stopniowo, na "pierwszy ogień" pójdzie Wrocław.

Pierwszym krokiem realizacji strategii wielokanałowości było uruchomienie „Mebli na telefon”
w całej Polsce w czerwcu 2016 roku. Możliwość zrobienia zakupów przez telefon cieszy się dużym zainteresowaniem. Sprzedaż online, tak jak w przypadku startu „Mebli na telefon”, IKEA wprowadza etapami, w wybranych regionach. Nowy sposób sprzedaży o nazwie „Meble przez internet” będzie obejmował możliwość zakupu wyłącznie mebli. Początkowo rozwiązanie IKEA wprowadzi we Wrocławiu i okolicach. Od lutego 2017 roku zamówienia online, z własnej sofy, będą mogli złożyć mieszkańcy wszystkich miast, w których znajdują się sklepy IKEA. Kompleksowa sprzedaż internetowa, w całej Polsce, z nową stroną www, meblami i akcesoriami rozpocznie się jesienią 2017 roku.

"W IKEA chcemy, żeby jak najwięcej Polaków miało dostęp do naszych inspiracji, produktów
i serwisów. Wiemy, że nie wszyscy mieszkają blisko naszych sklepów i z różnych przyczyn nie mogą do nich dotrzeć. Dlatego wprowadzamy nowe sposoby sprzedaży, które traktujemy, jako dopełniające się elementy. Każdy ma za zadanie poprawić komfort zakupów naszych klientów. Docelowo usługa sprzedaży przez internet będzie dostępna na terenie całego kraju i obejmie zarówno meble jak i dodatki." – powiedziała Monika Zielińska, zastępca dyrektora ds. sprzedaży wielokanałowej w Polsce.

"Sprzedaż artykułów wyposażenia wnętrz przez internet to złożony proces. Często jedno takie zamówienie może zawierać nawet kilkaset części. Wyobraźmy sobie chociażby liczbę elementów, z których składają się np. kuchnie czy szafy. Dlatego zdecydowaliśmy się na stopniowe wprowadzanie internetowych zamówień, aby móc na bieżąco usprawniać nasze rozwiązania, tak aby dobrze przygotować się do sprzedaży mebli i akcesoriów na terenie całego kraju" – dodaje Monika Zielińska.

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ

POPULARNE


NEWSLETTER BIZNESMEBLOWY.PL

Najciekawsze artykuły z serwisu BiznesMeblowy.pl codziennie w Twojej skrzynce