Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Fot. IKEA

Fot. IKEA

  • Autor: bm
  • 19 kwi 2018 08:23 (aktualizacja: 19 kwi 2018 12:19)

IKEA zachęca do odpoczywania - nowa kampania wizerunkowa

W swojej nowej kampanii komunikacyjnej IKEA stawia na zdrowy odpoczynek w zgodzie z naturą. Zwraca uwagę na meble wykonane z naturalnych materiałów i tkanin.

Ruszyła wiosenna odsłona kampanii IKEA, w której marka nie tylko zachęca do odpoczywania, ale też - głosem Fisza i muzyką Smolika - podkreśla to, jak ważną rolę odpoczywanie odgrywa w życiu. Marka zwraca również uwagę na to, że najlepiej odpoczywa się w naturalnym otoczeniu. Dlatego - w ramach kampanii - promowane są meble i dodatki z naturalnych tkanin oraz materiałów, z którymi obcowanie uspokaja i pozwala lepiej wypocząć.

O podkreślenie promowanej idei w spotach zadbał Fisz, który wcielił się w rolę narratora afirmującego odpoczywanie i podkreślającego jego wartość. Narracja ta wzmocniona jest relaksującą muzyką skomponowaną przez Andrzeja Smolika, budującą nieśpieszne tempo spotów i będącą idealnym tłem do odpoczywania. Działania wizerunkowe prowadzone będą również w internecie, z wykorzystaniem influencerów i niestandardowych aktywności w mediach społecznościowych.

Równolegle prowadzone będzie wsparcie wybranych linii produktowych związane z odpoczywaniem. Pierwsza kampania, dedykowana sofom, rozpoczęła się na początku kwietnia i obejmuje emisję spotów produktowych, wykorzystanie reklam wideo oraz kampanię bannerową w internecie, a także działania w radio i w punktach sprzedaży.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ