Biznesmeblowy.pl

Fot. Mikołaj Tym/Materiał prasowy Prime Film Production

IKEA została partnerem serialu telewizyjnego

  • Autor: mg
  • 16 paź 2017 22:07 (aktualizacja: 17 paź 2017 07:43)

IKEA została głównym sponsorem i partnerem miniserialu fabularnego, który od 15 października br. emitowany jest na antenie Polsatu. „Dom pełen zmian” to ośmioodcinkowy serial komediowy opowiadający o perypetiach rodziny Malinowskich. Dom, w którym rozgrywa się akcja serialu, został urządzony przez markę IKEA.

„Dom pełen zmian” to miniserial fabularny, w którym grają: Iza Kuna, Piotr Adamczyk, Kazimierz Kaczor i Maria Maj. 

Areną wielu życiowych zmian jest dom. Za pomocą tego niestandardowego konceptu chcemy pokazać, jak wnętrza zmieniają się razem z bohaterami. Produkty i aranżacje IKEA stanowią nie tylko scenerię wydarzeń – w każdym odcinku odgrywają swoją własną rolę. Zaplanowanych jest osiem odcinków, każdy o długości ośmiu minut – to pionierska długość na rynku telewizyjnego branded content. Nowością jest także fabularna konwencja serialu, odchodząca od standardowego formatu miniepizodów, do których przyzwyczajeni byli do tej pory widzowie – komentuje Karolina Szabłowska, External Marketing Communication Manager IKEA Retail w Polsce.

Reżyserem serialu jest Kristoffer Rus. Za scenariusz odpowiadają Marcin Baczyński i Mariusz Kuczewski, znani z takich produkcji, jak „Listy do M. 1-3”, „Piąty Stadion” czy „Dwoje we Troje”. Autorem zdjęć jest Michał Sobociński, a za pomysł i całość produkcji odpowiada Prime Film Production („Piąty Stadion”, „Dwoje we Troje”, „Storyline”) przy współpracy z MEC Wavemaker – agencją kreatywno-contentową działającą w ramach MEC.

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ

POPULARNE


NEWSLETTER BIZNESMEBLOWY.PL

Najciekawsze artykuły z serwisu BiznesMeblowy.pl codziennie w Twojej skrzynce