Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

  • Autor:
  • 27 gru 2013 18:02 (aktualizacja: 31 paź 2006 00:00)

„IMM Cologne” walczy o utrzymanie wysokiej pozycji

Jak zapowiedzieli podczas konferencji prasowej w Oslo przedstawiciele Targów Kolońskich, „IMM Cologne” zamierza bronić swojej wysokiej pozycji wśród światowych imprez targowych poprzez międzynarodowy charakter, zwrócenie uwagi na kwestie wzornictwa i trendów oraz szereg ciekawych imprez towarzyszących.

Przyszłoroczna edycja imprezy potrwa od 15 do 21 stycznia. Obok targów gromadzących około 1.400 wystawców, odbędzie się równolegle w Kolonii i jej okolicach ponad 150 wystaw prezentujących dokonania firm i projektantów. Kolonia wyraźnie zmierza więc w ślady Mediolanu z jego ogarniającym całe miasto wzorniczym festiwalem. Targi spodziewają się ponad 250 tys. zwiedzających, z których ponad 130 tys. deklaruje zainteresowanie kwestiami wzornictwa, najnowszych trendów w dziedzinie stylu życia i wyposażenia wnętrz – taki kierunek rozwoju wydaje się więc jak najbardziej słuszny.

Czytelny podział

Jednym z najmocniejszych atutów przyszłorocznych targów ma być ich międzynarodowy charakter, zwłaszcza jeśli chodzi o wystawców. Prawie 60% z nich to firmy zagraniczne – taki wynik przesądza o globalnym charakterze „IMM Cologne”, podobnie jak zwiedzający przybyli z ponad 125 państw. Mocnym punktem kolońskiej imprezy ma też być największa na świecie sekcja dedykowana meblom tapicerowanym – ponad 200 firm pokaże swoje produkty na powierzchni liczącej ponad 70 tys. m2. Orientację w niezwykle szerokiej (286 tys. m2 powierzchni wystawienniczej!) ofercie ma ułatwić czytelny podział na sekcje poświecone poszczególnym grupom mebli. „Pure” to meble designerskie ponad 200 międzynarodowych marek, „prime” to meble mieszkaniowe, fornirowane i wykonane z litego drewna, „comfort” poświęcony będzie meblom tapicerowanym, „sleep” – łóżkom, materacom i pościeli, „smart” – meblom mieszkaniowym typu „flat pack”, „service” – usługom dla branży, systemom informatycznym, logistyce. Wreszcie „basic” w hali Rheinpark zgromadzi producentów mebli z Azji i Wschodniej Europy.

Architekt i poeta

Zgodnie z kierunkiem rozwoju targów nadal rozwijany będzie program imprez towarzyszących targom. „D 3 design talents” to, podobnie jak w tym roku, hala gromadząca laureatów konkursu „inspired by cologne” oraz prezentacje młodych projektantów i uczelni projektowych. Piąta edycja „ideal houses” również zapowiada się niezwykle interesująco, dzięki spotkaniu dwóch tak wybitnych osobowości, jak architekt Zaha Hadid i projektant Naoto Fukasawa. Zaha Hadid jest autorką projektów wielu głośnych realizacji architektonicznych na całym świecie, określa się ją jako pierwszą, która potrafiła zaproponować wartościową alternatywę dla estetyki modernizmu. Z kolei Naoto Fukasawa znany jest jako jeden z twórców marki Muji oraz współpracownik takich firm meblowych, jak Magis i B & B Italia. Jego minimalistyczny, prosty styl jest transformacją na język współczesności tradycyjnych zasad estetyki japońskiej.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ