Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

  • Autor: Tomasz Hrynkiewicz
  • 27 gru 2013 18:02

Informatyzacja przedsiębiorstwa - przyczynkiem oszczędności i sukcesu

Wybór dobrego oprogramowania dla firmy działającej w branży meblarskiej jest co najmniej tak samo ważny jak park maszynowy. Inwestując w nowoczesny system informatyczny można zmniejszyć koszty materiałowe oraz podnieść wydajność i konkurencyjność firmy.

Decydując się na wdrożenie systemu klasy ERP firma Kler stawiała sobie za cel poprawę obsługi klientów. Firma ta przykłada ogromną wagę do jakości wykonania wyrobów zaspokojenia wysokich wymagań kupujących – mówi Mariusz Basan, pełniący funkcję menedżera ds. kontraktów w firmie BPSC. Wiąże się to z dużą różnorodnością wyrobów finalnych oraz skomplikowanym procesem technologicznym każdego z nich. Przysparzało to firmie trudności organizacyjnych przy planowaniu prac i przewidywaniu zakupów materiałów.

Podobnie wyglądała sytuacja w Fabryce Mebli Tapicerowanych Meblo-Expo. Każdy z produkowanych tam modeli mebli może występować w wielu wersjach. Firma dążyła do tego, by większa część produkcji była realizowana na określone zamówienia klientów – wyjaśnia Basan. Podobna specyfika występuje w firmie Insgraf, produkującej meble szkolne, socjalne i biurowe, ale firma ta realizuje zamówienia nawet na pojedyncze sztuki, nie występujące standardowo w ofercie firmy. Sprzedawca mebli Insgrafu musi więc od razu wiedzieć, jaka będzie cena dokładnie takiego mebla, jaki chce kupić klient.

Impuls dla branży

Wymienione wyżej podmioty zdecydowały się na wdrożenie systemu „Impuls 5”, którego autorem jest firma BPSC. Z aplikacji korzysta ponad trzysta przedsiębiorstw, m.in. Paged Sklejka, Enkev, Rejs, Fabryka Mebli Bodzio, Kaszubska Spółdzielnia Meblarska, Mebelux, Fabryka Mebli Dziedzic czy współpracująca z siecią IKEA firma Wojtpol. To pakiet zintegrowanych aplikacji wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem – wyjaśnia Mariusz Basan. System oparty jest na wspólnej bazie, co pozwala na integrację informacji w obrębie firmy. Pakiet zawiera aplikacje wspomagające zarządzanie kapitałem, personelem, dystrybucją, transportem, produkcją, gospodarką materiałową i relacjami z klientami. Dane wprowadzane są do systemu jednokrotnie i są natychmiast dostępne dla wszystkich uprawnionych użytkowników. Wersja systemu dla branży meblarskiej powstała na bazie wieloletnich doświadczeń BPSC. Stworzyliśmy rozwiązanie, które objęło wszystkie procesy biznesowe realizowane w branży – mówi Mariusz Basan. Impuls usprawnia proces składania zamówień, umożliwia skonfigurowanie wyrobu w oparciu o dostępne parametry, ułatwia też skalkulowanie ceny i określenie terminów realizacji zamówienia.


WASZE KOMENTARZE (1) + DODAJ KOMENTARZ

    • Beya, 2015-08-25 23:58:46
    Nasza firma pracuje na systemie ESMX, stworzonym przez firme Mentordata. Jak na razie jesteśmy zadowoleni z tego systemu, tym bardziej, ze jest on konkretnie skierowany do branzy mebli tapicerowanych.