Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Sklep Dekoria Centrum w Świdnicy. Fot.Dekoria.pl

Sklep Dekoria Centrum w Świdnicy. Fot.Dekoria.pl

  • Autor: bm
  • 09 sie 2018 09:00 (aktualizacja: 15 sie 2018 20:40)

Jak dziś sprzedaje się meble - zobacz wnętrza polskich sklepów i showroomów!

W oprawie dodatków i tkanin, w aranżacji z dobrym oświetleniem, z profesjonalnym doradcą - projektantem gotowym na kontakt z klientem. Tak dzisiaj sprzedaje się meble w nowoczesnych sklepach, które coraz częściej nazywamy showroomami.

Czym mogą dziś konkurować między sobą sklepy oferujące meble i wyposażenie wnętrz? Przede wszystkim doborem odpowiedniej oferty - ta jednak w wielu placówkach handlowych jest podobna - powtarzają się marki, producenci, projektanci, wiele sklepów wprowadza do oferty meble, oświetlenie i artykuły dekoracyjne firm zagranicznych, pojawiają się też młode, niszowe pracownie, w których powstają unikalne produkty. Różnice pojawiają się na poziomie ekspozycji i formy sprzedaży i całej marketingowej "otoczki", która ma za zadanie przyciągnąć klienta - najczęściej konkretny "rodzaj" klienta do danego sklepu.

Jak nowoczesne sklepy i showroomy reagują na oczekiwania rynku? Zachęcają i wabią klientów starannie zaaranżowanymi wnętrzami, na tle których meble i dodatki prezentują się inaczej niż w tradycyjnych sklepach meblowych. Oferują coś więcej niż tylko produkty – nie tylko porady designerów, ale też tzw. wartość dodaną, czyli poczucie wyjątkowości, większego prestiżu, bycia w grupie tych wybranych, niszowych klientów ekskluzywnego salonu sprzedaży. I tak naprawdę jest to niezależne od cen produktów w danym sklepie. Dziś odpowiedniej oprawy wymagają nie tylko meble z wyższej półki, ale też te ekonomiczne, dostępne dla wszystkich. Wystarczy popatrzeć, jak od lat robi to IKEA - to właśnie w dużej mierze od szwedzkiej sieci handlowej Polacy uczyli się, jak sprzedawać wyposażenie wnętrz.

Na polskim rynku przybywa sklepów typu concept store, oferujących, poza produktami do aranżacji wnętrz, także inspiracje, porady projektantów, swoistą filozofię wnętrza. Nie tylko sprzedają meble, tkaniny czy oświetlenie, organizują też spotkania z designem, ciekawymi ludźmi, projektantami i producentami. Powoli pojawiają się też stacjonarne showroomy sklepów znanych do tej pory głównie z Internetu - to też dowód na to, że towar warto czasem pokazać klientowi "z bliska", pozwolić mu dotknąć, wypróbować i dokładnie obejrzeć.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ