PARTNER PORTALU

Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Hush Work. Fot. Mikomax Smart Office

Hush Work. Fot. Mikomax Smart Office

  • Autor: bm
  • 01 lut 2018 09:33 (aktualizacja: 06 lut 2018 10:32)

Jak umeblować i zaaranżować biuro na małym metrażu?

Nawet niewielka siedziba firmy powinna posiadać wydzielone strefy do pracy z odpowiednio zaprojektowaną akustyką, która będzie wspierała komfort i efektywność pracy. Warto również, nawet dysponując małym metrażem, wygospodarować trochę miejsca na przestrzenie rekreacyjne dla pracowników.

CZYTAJ TEŻ: Pufy i nietypowe siedziska - nie tylko do biura

Wybierając lokal dla firmy, należy rozważnie dobrać jego powierzchnię i wyposażenie. Mniejsze biuro oznacza, niższy koszt zakupu, a także utrzymania, choć jednocześnie wyzwaniem staje się jego urządzenie. Nawet niewielka siedziba powinno bowiem posiadać wydzielone strefy do pracy
z odpowiednio zaprojektowaną akustyką, która będzie wspierała komfort i efektywność pracy.

Zaaranżowane w ten sposób miejsce do pracy wpisuje się w światowe trendy. Według ekspertów Moudis Associates, którzy opracowali raport na temat tendencji w aranżacji przestrzeni biurowych na 2018 r., wydzielanie miejsca np. do pracy w skupieniu lub w grupie będzie stawało się powszechne.
W Stanach Zjednoczonych tego rodzaju „alternatywne biurka” stanowią już 52 proc. wszystkich miejsc pracy w biurach1.

"Wygospodarowanie odpowiednich stref, a także rozważne przystosowane pomieszczeń do pełnienia wielu różnych funkcji, ma kluczowe znaczenie w przypadku niewielkich biur. Przykładowo, sala do relaksu jednocześnie może służyć do rozmów telefonicznych, przeprowadzania spotkań, a także odpoczynku. Co, więcej to właśnie na małej powierzchni akustyka ma decydujące znaczenie. Jeśli w niewielkim biurze pracownicy prowadzą głośne rozmowy telefoniczne, nawzajem przeszkadzają sobie w pracy. Można łatwo zniwelować ten problem, wydzielając strefy akustyczne np. w formie kabin do rozmów, które zajmują zaledwie ok.1 m kw. i tworzą dodatkowe, wygodne miejsce do rozmów telefonicznych" – mówi Zuzanna Mikołajczyk, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu oraz Członek Zarządu firmy Mikomax Smart Office.

By zapewnić zespołowi wygodę, nie trzeba inwestować w pokój do relaksu z hamakami, czy obszerne patio. Wystarczy postawić na proste, skuteczne i przede wszystkim korzystne dla zdrowia rozwiązania "Jednym z nich mogą być ergonomiczne biurka przystosowane do pracy w trybie
sit & stand. Tego rodzaju meble posiadają regulację blatu, dzięki czemu pracownik może dostosować jego wysokość do własnych potrzeb i nie musi spędzać długich godzin w pozycji siedzącej. Ma możliwość zmiany pozycji i odciążenia kręgosłupa o dowolnej porze w ciągu dnia. To duża elastyczność i jednocześnie efektywny sposób, który nie wymaga ponoszenia zbędnych kosztów
i adaptacji dużej przestrzeni" – dodaje Filip Szklarz, Smart Workplace Consultant, Mikomax Smart Office.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ