PARTNER PORTALU:

Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Fot. Hettich

Fot. Hettich

  • Autor: bm
  • 06 marz 2019 10:04 (aktualizacja: 06 marz 2019 12:11)

Klient nie kupuje mebli, tylko określony styl życia

Współczesny klient nie kupuje mebli, tylko styl życia, elastyczność, trwałość i możliwość wyrażenia swojej osobowości. To jeden z wniosków płynących z badania zachowań konsumenckich przeprowadzonego przez producenta akcesoriów meblowych.

Firma Hettich za pomocą Fascin[action] zdefiniowała trzy czynniki determinujące decyzje konsumenckie związane z zakupem mebli: wyrażenie własnego stylu, zyskanie więcej przestrzeni, delektowanie się komfortem. Nowy typ konsumenta wymaga coraz bardziej zindywidualizowanych produktów, które będą odzwierciedleniem własnych wartości i obranego stylu życia. Nie kupuje się już mebli, ale jakość życia, elastyczność lub trwałość. Nabywcy mebli stają się w ten sposób heterogeniczną grupą, w której każdy chciałby czuć się traktowany w sposób indywidualny.

Nowy system wartości, jakim kierują się konsumenci, stawia inne wymagania związane z projektowaniem, użytkowaniem oraz funkcją pomieszczeń i mebli. To prawdziwe wyzwanie dla branży meblarskiej. 

Oferowanie konsumentom wartości dodanej poprzez możliwość indywidualizowania mebli jest filozofią praktykowaną przez firmę Hettich od lat. Koncepcje platform produktowych dla systemów szuflad ArciTech i InnoTech Atira już teraz oferują klientom możliwość tworzenia, na bazie jednej oskrzyni, różnych wariantów szuflad - zarówno pod względem designu jak i funkcji. W oparciu o ideę platformy, firma będzie koncentrowała się w przyszłości na całościowych projektach z inspirującymi rozwiązaniami produktowymi, które będzie można stosować w różnych pomieszczeniach, dając tym samym możliwość tworzenia nowych koncepcji mebli. Na targach Interzum 2019 firma Hettich zaprezentuje ekskluzywne rozwiązania produktowe i ogólne koncepcje dotyczące komfortu, designu i przestrzeni do przechowywania, które sprawiają, że indywidualizacja staje się standardem.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ